Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δεν είναι μόνο οι ανεξάρτητοι οργανισμοί, όπως Euro NCAP,  ADAC και IIHS, που κάνουν δοκιμές πρόσκρουσης για να αξιολογήσουν πόσο ασφαλές είναι ένα όχημα σε περίπτωση ατυχήματος. Πριν θέσουν τα μελλοντικά τους μοντέλα στην παραγωγή, οι αυτοκινητοβιομηχανίες εκτελούν τις δικές τους δοκιμές και η Mercedes λέει ότι κάνει το κάτι παραπάνω, συντρίβοντας ακόμη και οχήματα που έχουν αναπτυχθεί από τους ανταγωνιστές της. Το να μάθει πώς τα αντίπαλα αυτοκίνητα τα καταφέρνουν βοηθά τη γερμανική μάρκα πολυτελείας να βελτιώσει την ασφάλεια των δικών της μοντέλων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Σε μια εκτενή συνέντευξη στο Autocar, ο διευθύνων σύμβουλος της Mercedes Ola Källenius ρωτήθηκε πώς η εταιρεία πρόκειται να καταπολεμήσει τον επερχόμενο κινεζικό ανταγωνισμό στην Ευρώπη. Ο ίδιος δήλωσε πως «δύσκολα θα βρει κανείς καλύτερο αυτοκίνητο από την επερχόμενη CLA της Mercedes καθώς καμία εταιρεία δεν έχει μεγαλύτερο και βαθύτερο ιστορικό ασφάλειας από τη Mercedes. Εμείς λέμε πάντα ότι ένα αστέρι είναι αρκετό: το αστέρι της Mercedes. Κάνουμε μια σειρά από δοκιμές που κανείς άλλος δεν κάνει. Συντρίβουμε τα οχήματά μας, συντρίβουμε τα οχήματα των ανταγωνιστών και έχουμε μια αίσθηση για το τι λειτουργεί και τι όχι».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Συνέχισε αναφέροντας ότι η προσοχή στη λεπτομέρεια κατά την ανάπτυξη δίνει στο τριάκτινο αστέρι το πλεονέκτημα έναντι των κινεζικών ανταγωνιστών του, γι’ αυτό και δεν ανησυχεί για τις νέες μάρκες και μοντέλα που φτάνουν στην Ευρώπη.

Τέλος, να θυμίσουμε πως η εταιρεία έχει ήδη δηλώσει ότι θέλει να γίνει αμιγώς ηλεκτρική ήδη από το 2030 “όπου οι συνθήκες της αγοράς το επιτρέπουν”. Ωστόσο, δεν αποχαιρετά ακόμη τους κινητήρες βενζίνης και ντίζελ, καθώς ο επικεφαλής λέει ότι τα υβριδικά “οχήματα ICE υψηλής τεχνολογίας” θα είναι οι πρωταγωνιστές την επόμενη δεκαετία.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης