Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Όπως έχουμε τονίσει και σε προηγούμενα άρθρα μας, η Toyota μπορεί να έμεινε λίγο πίσω όσον αφορά την ηλεκτροκίνηση. Aπό την αλλαγή της ηγεσίας όμως και έπειτα, οι εξελίξεις είναι ραγδαίες. Η ιαπωνική φίρμα συνειδητοποίησε πως έχει κάθε δικαίωμα και τρόπο να εξερευνάει εναλλακτικά καύσιμα και κινητήρες, όμως εάν θέλει να παραμείνει πρωταγωνιστής στη παγκόσμια σκηνή, πρέπει να ρίξει το βάρος στην ηλεκτροκίνηση.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάτι που εδώ και σχεδόν δύο χρόνια έχει κάνει με τεράστια επιτυχία και έρχεται να μας δείξει τα EV πλάνα της στη φετινή Έκθεση Αυτοκινήτου της Ιαπωνίας. Προηγουμένως είδαμε το εντυπωσιακό FT-3e ένα crossover με πάνω από 7 οθόνες. Τώρα θα δούμε και την σπορ πρόταση της Toyota που ακούει στο όνομα FT-Se (Future Toyota Sport electric).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το κομψό αυτό EV επιδόσεων, είναι βαμμένο σε πορτοκαλί χρώμα με την μαύρη οροφή να δημιουργεί μία όμορφη αντίθεση και διχρωμία. Είναι κουπέ (και όχι με αφαιρούμενη οροφή που είχαμε δει στα πρώτα concepts το 2021), και φιλοξενεί τεράστιες εισαγωγές αέρα, την ώρα που έχει μικρή απόσταση από το έδαφος.

Οι εκτεταμένες λωρίδες φώτων τόσο εμπρός όσο και πίσω δίνουν την αίσθηση ενός φαρδύτερου αυτοκινήτου με μεγαλύτερη παρουσία στο δρόμο, ενώ σίγουρα ξεχωρίζουν και τα λογότυπα GR σε διάφορα σημεία.

Όπως η εξωτερική του σχεδίαση, λανσάρει μία νέα σχεδιαστική φιλοσοφία, έτσι και το η καμπίνα προτείνει ένα εντελώς νέο cockpit που καταργεί ουσιαστικά τους διακόπτες. Το τιμόνι που μοιάζει με ζυγό πλαισιώνεται από δύο οθόνες αφής που θυμίζουν smartphone και από τις οποίες ο οδηγός έχει πρόσβαση σε όλες τις διαθέσιμες λειτουργίες. Υπάρχει επίσης ένας φαρδύς και επίπεδος ψηφιακός πίνακας οργάνων τοποθετημένος στο επάνω μέρος του ταμπλό, πάνω από το τιμόνι.

Η Toyota δεν προσέφερε καμία τεχνική λεπτομέρεια για το FT-Se και εμείς το μόνο που μπορούμε να κάνουμε είναι να ελπίζουμε πως θα μπει σύντομα στη παραγωγή ως ο ηλεκτρικός διάδοχος του MR2.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης