του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ducati ήταν πάντα γνωστή για τις υψηλών επιδόσεων μοτοσικλέτες της που εστιάζουν στις απόλυτες επιδόσεις στο δρόμο. Από την Panigale μέχρι την ευέλικτη σειρά Scrambler, ο οίκος από το Borgo Panigale της Μπολόνια διαθέτει μερικές από τις καλύτερες τεχνολογίες στον κόσμο. Γι’ αυτόν το λόγο τον Οκτώβριο του 2023, η Ducati συγκλόνισε τον κόσμο όταν ανακοίνωσε το ντεμπούτο της στο Ιταλικό Πρωτάθλημα Motocross του 2024. Επιπλέον, η είσοδος της μάρκας στον κόσμο του MX πρόκειται να φέρει στο προσκήνιο μια σειρά από νέες, ελαφριές μοτοσυκλέτες off-road.
Έχουμε δει πρόσφατα την Hypermotard Mono, μία μοτοσυκλέτα για την οποία υπάρχει ιδιαίτερος ενθουσιασμός για την επόμενη χρονιά. Ωστόσο, όπως αποδείχτηκε, αυτή η Hypermotard είναι μόνο ένα μέρος των μονοκύλινδρων μοτοσυκλετών της Ducati. Για τους αγώνες μοτοκρός, η Ducati δημιούργησε μια ολοκαίνουργια χωμάτινη μοτοσυκλέτα 450cc, η οποία χρειάστηκε δύο χρόνια για να αναπτυχθεί και να παραχθεί. Δεδομένης της δημοτικότητας του μοτοκρός σε όλο τον κόσμο, είναι εντυπωσιακό πώς η Ducati κατάφερε να κρατήσει τη μοτοσυκλέτα μυστική για τόσο καιρό.


Ανεξάρτητα από αυτό, η μοτοσυκλέτα βρίσκεται πλέον στις χωμάτινες πίστες και η Ducati μόλις δημοσίευσε ένα teaser που δείχνει το νέο μοτοκρός σε δράση. Ακόμη πιο εντυπωσιακό είναι το γεγονός ότι δύο έμπειροι αναβάτες παρουσιάζονται να οδηγούν τη μοτοσυκλέτα: ο οκτώ φορές Ιταλός πρωταθλητής MX Alessandro Lupino και ο εννέα φορές Παγκόσμιος Πρωταθλητής MX Antonio Cairoli. Για να ενισχύσει τον ενθουσιασμό ακόμα περισσότερο, η Ducati υπαινίσσεται μια μεγάλη παρουσίαση της νέας μοτοσυκλέτας στην εκδήλωση Campioni in Pista που έχει προγραμματιστεί για τις 21 έως τις 23 Ιανουαρίου του 2024, όπου η νέα μοτοσυκλέτα καθώς και η εργοστασιακή ομάδα motocross θα παρουσιαστούν.


Όσον αφορά τις εσωτερικές λειτουργίες και τις τεχνικές προδιαγραφές της μοτοσυκλέτας, πολύ λίγα είναι γνωστά εκτός από το γεγονός ότι θα κινείται με έναν μονοκύλινδρο κινητήρα 450 κ.εκ. και η Ducati αναφέρει ότι η μοτοσυκλέτα θα έχει μια πολύ «ευρεία καμπύλη παροχής ισχύος», η οποία παρέχεται μέσω του συστήματος χρονισμού βαλβίδων Desmodromic της μάρκας. Μέχρι τώρα, οι κινητήρες Desmo της Ducati έχουν αποδειχθεί από τους πιο δυνατούς στην πίστα αγώνων, εξασφαλίζοντας τα πρωταθλήματα της Ιταλικής εταιρείας και στις δύο κατηγορίες WSBK και MotoGP το 2022 και το 2023.
Ενώ η αγωνιστική πλευρά της ιστορίας είναι πράγματι πολύ συναρπαστική, η εμπορική πλευρά είναι αυτή που θα μπορούσε κάλλιστα να αναδιαμορφώσει τη μάρκα της Ducati. Όπως αναφέρθηκε, το λανσάρισμα της μοτοσυκλέτας 450 MX θα ανοίξει το δρόμο για μια σειρά από ελαφριές μοτοσυκλέτες με δυνατότητα εκτός δρόμου. Θα μπορούμε σύντομα να δούμε τις μοτοσυκλέτες enduro και MX Ducati να έρχονται αντιμέτωπες με τις KTM, Husqvarna και GasGas, οπότε αυτό θα έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης