του Νεκτάριου Διατσίδη

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Πριν από ένα χρόνο η «επιστροφή στην Αφρική» για την Aprilia ήταν μια προετοιμασία που έχει φτάσει να γίνει πραγματικότητα.
Η Aprilia είναι πρωταγωνίστρια στα μεγάλα Rally Raids με τις δύο μοτοσυκλέτες Tuareg, που ανάπτυξαν η Aprilia Racing σε συνεργασία με την GCorse και θα αντιμετωπίσουν την Αφρικανική έρημο στα ικανά χέρια του Jacopo Cerutti και του Francesco Montanari μετά τον θρίαμβο στο Ιταλικό Motorally και το βάθρο στο Transanatolia Rally, στόχος είναι τώρα το θρυλικό Lac Rose of Dakar
Για την Aprilia, επιτέλους είναι «Επιστροφή στην Αφρική»: το έργο που ανακοινώθηκε πριν από λιγότερο από ένα χρόνο για να επιστρέψει η μάρκα Aprilia στις μεγάλες Αφρικανικές διαδρομές, τώρα πραγματοποιείται με τη συμμετοχή δύο μοτοσυκλετών Aprilia Tuareg στον Africa Eco Race του 2024, που ξεκίνησε επίσημα στις 30 Δεκεμβρίου, από το Μονακό.
Για ολόκληρο το τμήμα της Aprilia Racing, το οποίο ανέπτυξε την αγωνιστική έκδοση της Tuareg σε στενή συνεργασία με την GCorse των αδερφών Guareschi, αυτή είναι μια επιστροφή στην πρώτη αγάπη, σε αυτούς τους αγώνες εκτός δρόμου που ήταν το ντεμπούτο της ιταλικής μάρκας στον κόσμο των αγώνων. Επιπλέον, παίρνοντας μέρος στον Africa Eco Race, η Aprilia θα ταξιδέψει ξανά σε θρυλικά μέρη και διαδρομές, αυτές του ιστορικού Αφρικανικού Ντακάρ, θυμίζοντας έτσι την επιτυχημένη εμπειρία της τελευταίας συμμετοχής της Aprilia (η τελευταία Ιταλική μοτοσυκλέτα που κέρδισε στο Dakar) στο πιο διάσημο ράλι στον κόσμο, την περίοδο από το 2010 έως το 2012.


Στα ικανά χέρια των εργοστασιακών αναβατών Jacopo Cerutti και Francesco Montanari, η Aprilia Tuareg που αναπτύχθηκε για rally raids είναι χτισμένη στην εξαιρετική τεχνική βάση της μοτοσυκλέτας που, προερχόμενη από το εργοστασιακό μοντέλο, θριάμβευσε στο ντεμπούτο της στο Italian Motorally G-1000, με τον Jacopo Cerutti να κυριαρχεί επιδέξια σε έξι από τις οκτώ ειδικές που πραγματοποιήθηκαν και να παίρνει μια λαμπρή απόλυτη νίκη απέναντι στις ελαφρύτερες, μονοκύλινδρες enduro στο Ράλι της Σαρδηνίας. Μια πολύ καλή χρονιά όπου ο Francesco Montanari βρέθηκε επίσης στο τελευταίο βάθρο του Ιταλικού πρωταθλήματος, καταλαμβάνοντας την τρίτη θέση της γενικής κατάταξης.
Χάρη στην εμπειρία που αποκτήθηκε στο Italian Motorally και τη συμμετοχή τον Σεπτέμβριο στον πρώτο διεθνή Αγώνα, το Transanatolia Rally, με τον Cerutti να κερδίζει ένα σκέλος και να τερματίζει τρίτος συνολικά, η εξέλιξη της Aprilia Tuareg για τον Africa Eco Race προχώρησε γρήγορα με απόδειξη τις εξαιρετικές δυνατότητες εκτός δρόμου της εργοστασιακής Tuareg. Σε ένα αρχικό στάδιο, δόθηκε μεγάλη προσοχή στην αρχιτεκτονική του πλαισίου και στη συνέχεια στην εύρεση της καλύτερης δυνατής απόδοσης του κινητήρα στις σκληρές αγωνιστικές συνθήκες που αναμένονταν.Τελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, η υιοθέτηση ενός συμπληρωματικού ρεζερβουάρ καυσίμου αύξησε την αυτονομία, απαραίτητη για την κάλυψη μεγάλων αποστάσεων ράλι. Η αγωνιστική έκδοση Aprilia Tuareg είναι εξοπλισμένη με ανάρτηση Öhlins by Andreani, πλήρη εξάτμιση SC Project από τιτάνιο και ειδικό φίλτρο αέρα Sprint Filter.
Μετά την επίσημη έναρξη στο Μονακό, οι μοτοσυκλέτες και ο εξοπλισμός θα αποσταλούν στο Μαρόκο, όπου θα ξεκινήσουν τις εργασίες τους στις 2 Ιανουαρίου, με προγραμματισμένο το πρώτο από τα 12 σκέλη του Αγώνα. Ο στόχος είναι να φτάσουνε στον θρυλικό τερματισμό στο Lac Rose, στο Ντακάρ, στις 14 Ιανουαρίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

JACOPO CERUTTI:
«Για μένα, είναι φανταστικό να μπορώ να φέρω μια μάρκα όπως η Aprilia πίσω στην έρημο. Ο Africa Eco Race θα είναι για εμάς μια μεγάλη περιπέτεια και μια τεράστια πρόκληση. Αυτό θα ισχύει για μένα, ως αναβάτη, αλλά και για ολόκληρο το τμήμα της Aprilia Racing και για την ομάδα Gcorse. Τους τελευταίους μήνες, έχουμε κάνει όλοι μια απίστευτη δουλειά στην ανάπτυξη της μοτοσυκλέτας, η οποία είναι ήδη εξαιρετικά καλή στη βασική της διαμόρφωση. Νιώθουμε ότι είμαστε έτοιμοι.Επιδείξαμε καλό ρυθμό στις δοκιμές που κάναμε στην έρημο, οπότε σίγουρα θα μπορέσουμε να κρατηθούμε στον Αγώνα. Το πρώτο μέρος του Αγώνα, στο Μαρόκο σε πιο σκληρό έδαφος, θα μπορούσε να αποδειχθεί λίγο πιο περίπλοκο, αλλά είμαι αισιόδοξος για τη δεύτερη εβδομάδα στην άμμο. Δεν θα κρύψω το γεγονός ότι θα ήθελα να κερδίσω μερικά σκέλη και να μείνω μπροστά από μερικούς από τους πιο ευνοημένους αντιπάλους μας, αλλά πέρα από αυτό, ένας τόσο μεγάλος Αγώνας είναι τόσο απρόβλεπτος που είναι δύσκολο να κάνουμε προβλέψεις όσον αφορά τη γενική βαθμολογία. Σίγουρα θα τα δώσουμε όλα»!

FRANCESCO MONTANARI:
«Αν και προσπαθώ να παραμείνω ήρεμος, είμαι σίγουρος ότι μόλις μπω στο αρχικό στάδιο της πρώτης ειδικής, θα με κυριεύσει ένα ιδιαίτερο συναίσθημα. Αυτή θα είναι η πρώτη μου εμπειρία σε έναν τόσο μακρύ και απαιτητικό Αγώνα και θα ήθελα να ευχαριστήσω την Aprilia για την τεράστια ευκαιρία που μου δίνουν, καθώς και τους αδερφούς Guareschi για τη συνεχή υποστήριξή τους. Αυτοί ήταν εξαιρετικά έντονοι μήνες, γεμάτοι δοκιμές, αγώνες και προπονήσεις για την προετοιμασία για αυτό το γεγονός. Όπως είπα, είναι η πρώτη μου φορά σε τόσο μεγάλο σε διάρκεια Αγώνα, οπότε η απόλυτη και κορυφαία προτεραιότητά μου είναι να τερματίσω τον Αγώνα, προσπαθώντας να οδηγήσω όσο καλύτερα μπορώ, αλλά χωρίς να το παρακάνω. Δεν θα είναι απλό, γιατί θα προσπαθώ να δίνω τα πάντα συνεχώς στον Αγώνα, αλλά θα είναι σημαντικό να μοιράζω τις δυνάμεις μου και να μην κάνω λάθη. Θέλω να φτάσω στη γραμμή τερματισμού στο Ντακάρ πάση θυσία και μετά, μόλις φτάσω, θα κάνουμε έναν απολογισμό του πώς πήγε».

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης