του Δημήτρη Διατσίδη

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το επίσημο τεστ του MotoGP έληξε χθες το απόγευμα στην πίστα του Μιζάνο, όπου οδηγοί και δοκιμαστές των ομάδων πήραν σε αρκετές περιπτώσεις μια πρώτη γεύση από τις μοτοσυκλέτες του 2024. Η πιο πολυαναμενόμενη δοκιμή ήταν αυτή που ξεκίνησε σχετικά νωρίς, γύρω στις 10:00 το πρωί και τελείωσε σχετικά πολύ νωρίς με τον Marc Marquez να κάνει δηλώσεις στις 13:30.
Έκανε μέχρι εκείνη την ώρα 35 γύρους, τους περισσότερους με τη νέα μοτοσυκλέτα που έφερε η Honda για το 2024, ελπίζοντας να δώσει στον 8 φορές Παγκόσμιο Πρωταθλητή έναν λόγο για να μείνει με την #1 κατασκευάστρια εταιρία μοτοσυκλετών και την επόμενη χρονιά και να μην σπάσει το συμβόλαιό του μαζί της.
Στην αρχή του καλοκαιριού οι άνθρωποι της HRC (Honda Racing Corporation) ήταν απογοητευμένοι και ένα από τα υψηλά ιστάμενα στελέχη μέχρι πέρυσι μου ψιθύρισε: “Ο Μαρκ θα φύγει”. Αργότερα οι φήμες εντάθηκαν καθώς η Αυστριακή ΚΤΜ – που είναι εμμέσως συνδεμένη με τον Ισπανό μέσω της Red Bull που είναι και μεγάλος προσωπικός χορηγός του MM93 – δήλωσε ότι χρειάζεται δύο ακόμη θέσεις στο MotoGP του 2024, τη μία για τον ανερχόμενο αστέρα Pedro Acosta και προφανώς την άλλη για τον Marc Marquez, που με αυτόν τον τρόπο θα δημιουργούσαν μια “Dream Team”. Όμως τελικά η ΚΤΜ δεν τα κατάφερε να βρει αυτές τις θέσεις και έτσι η καλύτερη δυνατή περίπτωση για τον Πρωταθλητή – αφού φέτος η ΚΤΜ έδειξε πάρα πολύ ανταγωνιστική – απομακρύνθηκε.
Τις τελευταίες εβδομάδες η φήμη που κυριαρχεί στο #motogpworldpaddock είναι ότι τα αδέλφια Marc & Alex Marquez θα βρεθούν μαζί στην ομάδα Gresini Racing οδηγώντας Ducati! Είναι μάλιστα η άποψη που έχει τις περισσότερες πιθανότητες να γίνει πραγματικότητα. “Ο καλύτερος οδηγός πάνω στην καλύτερη μοτοσυκλέτα”, λένε πολλοί, “ίσως κερδίζει όλους τους αγώνες και μειώσει το ενδιαφέρον”, όπως φοβούνται αρκετοί.

Δοκίμασε και τη φετινή μοτοσυκλέτα, με την οποία έκανε καλούς χρόνους

Η μοτοσυκλέτα του 2024, με νέο πλαίσιο και διαφορετική εξάτμιση να είναι οι αλλαγές που φαίνονται εξωτερικά

Ο Marc Marquez, χθες στις 13:30 είπε ότι ναι μεν η νέα μοτοσυκλέτα που δοκίμασε έχει διαφορά από την κακή φετινή του μοτοσυκλέτα, αλλά ουσιαστικά κουβαλά τα ίδια προβλήματα, παρά το ότι ο ίδιος άλλαξε το στυλ οδήγησής για να την κάνει να δουλέψει. Έτσι το ερώτημα για το αν τελικά θα μείνει στην Honda ή θα αναζητήσει αλλού το μέλλον του, σπάζοντας ένα συμβόλαιο 20 εκατομμυρίων που έχει για την επόμενη χρονιά με τον Ιαπωνικό κολοσσό, δεν έχει ακόμη απάντηση, αφού ο ίδιος απάντησε ευθέως λέγοντας ότι έχει τρία σενάρια που μπορεί να ακολουθήσει και ότι την τελική απάντηση θα τη δώσει στην Ιαπωνία στις αρχές Οκτωβρίου.
Τελικά λοιπόν σήμερα Τρίτη που όλοι περίμεναν την απόφαση του Marc Marquez για το 2024, θα πρέπει να κάνουν υπομονή περίπου τρεις εβδομάδες ακόμη. Το σίριαλ θα συνεχιστεί και θα προκαλεί συζητήσεις στους οπαδούς του μηχανοκίνητου αθλητισμού και το ζήτημα που θα παίξει μικρότερο ρόλο στην απόφασή του είναι το οικονομικό, καθώς ο ίδιος είναι πολυεκατομμυριούχος και δεν θα το σκεφτεί και πολύ να έχει για ένα χρόνο μια απώλεια της τάξεως των 12 – 20 εκατομμυρίων, από το να επιστρέψει στο χαμόγελο που φέρνουν οι νίκες και οι Τίτλοι.
Ακούστε τις δηλώσεις του και βγάλτε τα δικά σας συμπεράσματα:

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης