Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η S1000RR, η Superbike μοτοσυκλέτα της BMW, είναι σίγουρα ταχύτατη άλλα έχει να ανανεωθεί από το 2019 και 4 χρόνια με το ίδιο μοντέλο θα λέγαμε ότι είναι πολλά για τη συγκεκριμένη κατηγορία.
 
Προφανώς αυτό το γνωρίζει και η BMW Motorrad, οπότε δεν αποτελεί έκπληξη ότι το εργοστάσιο από τη Βαυαρία ετοιμάζει μια νέα βελτιωμένη έκδοση της S1000 RR, άλλα μέχρι τώρα δεν είχαμε μάθει κάτι για το νέο μοντέλο.

BMW M1000RR - 2021

Χάρη σε ένα μέλος της λέσχης μοτοσυκλέτας MCglüh & Sprüh από το Μόναχο, που πρόσεξε και φωτογράφησε το καμουφλαρισμένο πρότυπο δοκιμών και στην καλά ενημερωμένη Γερμανική σελίδα motorradonline.de έχουμε τώρα μια αρκετά καλή εικόνα των αλλαγών της νέας Superbike της BMW.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι εμφανείς αλλαγές στη νέα μοτοσυκλέτα είναι τα αεροδυναμικά πτερύγια, οι δαγκάνες της Nissin και οι αεραγωγοί ψύξης από κάρμπον στα μπροστινά φρένα, όλα τους εξαρτήματα που τώρα φοράει μόνο η έκδοση M της 1000RR . Βέβαια ακόμα δεν είναι 100% σίγουρο ότι τα συγκεκριμένα βελτιωμένα φρένα θα φορεθούν στη νέα S1000RR ή θα παραμείνουν σαν αξεσουάρ της σειράς M.

Επίσης, σύμφωνα με τα δεδομένα από τη νέα έγκριση τύπου, η απόδοση του εν σειρά τετρακύλινδρου κινητήρα με τους εκκεντροφόρους δυο σταδίων της νέας S 1000RR θα φτάνει τους  209,4 ίππους, αυξημένη κατά 2,7 ίππους, στις 13,750 σαλ  από τις 13,500. Προφανώς ορισμένα από τα σπέσιαλ εξαρτήματα της M θα περάσουν στον κινητήρα της νέας S 1000RR.

Παρά την αύξηση της απόδοσης και των στροφών του κινητήρα η νέα μοτοσυκλέτα θα έχει 3 χιλιόμετρα μικρότερη τελική, παραμένοντας πάνω από τα 300, μιας και το πίσω γρανάζι είναι κατά 1 δόντι μικρότερο για καλύτερη επιτάχυνση.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης