Το πρωτότυπο γυμνό που παρουσιάστηκε από τη CF Moto στα τέλη του προηγούμενου χρόνου επανέρχεται στη δημοσιότητα με νέες ενδιαφέρουσες πληροφορίες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Λένε, λοιπόν, ότι αν βγει στην παραγωγή (;), θα χρησιμοποιεί κινητήρα ΚΤΜ και μάλιστα δικύλινδρο. Το ποιος θα είναι αυτός δεν έχει αποφασιστεί ακόμα. H CF Moto είναι δραστήρια κινεζική εταιρεία που έφτασε πρόσφατα στις ακτές μας, προσφέροντας 4 μοντέλα με design που χαράζει έναν δικό τους ιδιαίτερο δρόμο και συμφέρουσες τιμές. Το V.02-NK Concept ήταν ένα εντυπωσιακό… πρώτο πιάτο, από μια εταιρεία που έχει βάλει στο στόχαστρο την ευρωπαϊκή αγορά. Γιατί στις ΗΠΑ είναι ήδη από το 2010 και δεν τα πηγαίνει καθόλου άσχημα. Η CF Moto επιλέχθηκε πρόσφατα ως συνεργάτης της KTM στην Κίνα, μιας και από το 2020 οι Αυστριακοί θέλουν να παράγουν μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού μαζί της.

Οι πληροφορίες μιλούν για έναν νέο δικύλινδρο κινητήρα LC8, που θα προορίζεται τόσο για την Κίνα όσο και για την παγκόσμια αγορά. Η συνεργασία των δύο εταιρειών εφαρμόστηκε και στη μελέτη του CF Moto V.02-NK Concept, που είναι εξοπλισμένο με ευρωπαϊκά εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, όπως για παράδειγμα φρένα από την ιταλική Brembo και αναρτήσεις από τη σουηδική Öhlins. Ο κινητήρας του V.02-NK είναι ο V2 των 990 της KTM, με αύξηση κυβισμού στα 1080cc και ιπποδύναμη κοντά στους 120 ίππους, ενώ η ομοιότητά του με το KTM 790 Duke είναι μεγάλη. Γι’ αυτό και υπάρχουν φήμες που λένε ότι μπορεί ο κινητήρας που θα χρησιμοποιήσει τελικά το γυμνό παραγωγής της CF Moto να είναι του 790… που θα κατασκευάζεται στην Κίνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πιο ενδιαφέρον όμως είναι ότι την εξέλιξη του πρότζεκτ έχει αναλάβει ο γνωστός Ιταλός Pierluigi Marconi που εργαζόταν για λογαριασμό των Bimota και Benelli στο παρελθόν, με τον αρχικό σχεδιασμό να έχει αναλάβει ο οίκος Kiska, που έχει βάλει την υπογραφή του σε πολλά μοντέλα της KTM. Κοιτάξτε, για παράδειγμα, το ψυγείο του κινητήρα που βρίσκεται κάτω από τη σέλα του Concept, το οποίο τροφοδοτείται με αέρα ο οποίος προωθείται από το μπροστινό μέρος της μοτοσυκλέτας προς τα πίσω. Αυτό ήταν ένα σύστημα ψύξης που είχε χρησιμοποιηθεί στο παλιό τρικύλινδρο Benelli Tornado, το οποίο είχε εξελιχθεί από τον Marconi.

Παρότι το CF Moto V.02-NK Concept θεωρητικά πρόκειται για «άσκηση» και όχημα εκθέσεων ιδεών, η CF Moto αφήνει να διαρρεύσουν πληροφορίες ότι είναι πολύ πιθανό μια παρόμοια μοτοσυκλέτα να παραχθεί σαν μοντέλο παραγωγής στο εγγύς μέλλον.

Πηγή: motorbike.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης