Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Ένα από τα πιο σημαντικά μοντέλα της KTM την προηγούμενη δεκαετία ήταν το 690 Enduro. Εκείνο το Οι ζάντες είναι ακτινωτές με εμπρός τροχό 21 ιντσών.μοντέλο, το οποίο φυσικά υπάρχει ακόμα στην γκάμα της KTM το 2022, αγαπήθηκε ιδιαίτερα από το ελληνικό κοινό καθώς ήταν ένα από τα καλύτερα διπλής χρήσης μοντέλα προσανατολισμένο κυρίως στις εκτός δρόμου διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Τα τελευταία χρόνια το κοινό ζητούσε από τους Αυστριακούς να ασχοληθούν με ένα μικρότερο Enduro, το οποίο θα ήταν βασισμένο στο εξαιρετικό 390 Adventure. Όπως δείχνουν οι κατασκοπευτικές εικόνες που διέρρευσαν, η KTM τελικά δείχνει να οδεύει προς αυτήν την κατεύθυνση καθώς ετοιμάζει ένα μικρότερο Enduro βασισμένο στο 390 Adventure προς τέρψιν πολλών φίλων της περιπέτειας.

Μια από τις κατασκοπευτικές φωτογραφίες που διέρρευσαν.

Καινούριο ψαλίδι και βάσεις κινητήρα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τις εικόνες, εκείνο που ξεχωρίζει αμέσως είναι η λιτή εμφάνιση της μοτοσικλέτας η οποία έχει Σίγουρα η 390 Enduro θα είναι πιο ελαφριά από την Adventure (158 κιλά).απαλλαχθεί από τα “περιττά” πλαστικά του Adventure. Η μάσκα εμπρός είναι δανεισμένη από τα υπόλοιπα 390 μοντέλα της KTM με τον διπλό προβολέα, το φτερό στον εμπρός τροχό είναι ψηλό, ενώ η σέλα είναι λεπτή και επίπεδη.

Το πλαίσιο φαίνεται είναι το ίδιο με εκείνο του Adventure, το ίδιο και το υποπλαίσιο. Αντίθετα, το ψαλίδι είναι εντελώς καινούριο για το 390 Enduro και δείχνει να έχει κατασκευαστεί αποκλειστικά για τη συγκεκριμένη μοτοσικλέτα με τεχνολογία CNC. Διαφορετική είναι και η στήριξη του κινητήρα στο πάνω μέρος του πλαισίου με μικρότερο και πιο λεπτό κομμάτι CNC, ενώ ο εμπρός τροχός είναι 21 ιντσών αντί για 19 ιντσών του Adventure και χωμάτινα ελαστικά.

Αυτό είναι το 690 Enduro το οποίο αντέχει ακόμα στην αγορά καθώς πρόκειται για μια απίθανη μοτοσικλέτα.

Ίδιος κινητήρας με 43 ίππους

Ο κινητήρας αναμένεται να είναι ίδιος με εκείνον του Adventure. Το μονοκύλινδρο σύνολο των 373 κ.εκ. αναμένεται να αποδίδει 43 ίππους, ενώ θα συνοδεύεται από Ride-By-Wire ηλεκτρονικό γκάζι, επιλογές οδήγησης (με Offroad Mode), σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης και σύγχρονο σύστημα ABS στροφής στα φρένα με δυνατότητα απενεργοποίησης. Οι αναρτήσεις θα είναι της WP Apex με 43mm πιρούνι εμπρός, ενώ τα φρένα της Bybre με έναν δίσκο εμπρός 320mm και έναν δίσκο πίσω 230mm. Ακόμα δεν γνωρίζουμε πότε θα δούμε στην παραγωγή το συγκεκριμένο μοντέλο, αλλά το σίγουρο είναι ότι ανυπομονούμε ήδη να το οδηγήσουμε.

Βίντεο με το 390 Adventure.

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Το επόμενο KTM Duke θα είναι… ηλεκτρικό

Παρουσιάστηκε το εκρηκτικό Brabus 1300R

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης