Επιμέλεια: Γιάννης Πετρόχειλος

Η ομάδα κλασικών μοτοσικλετών της Suzuki μας έχει δώσει ανά τακτά χρονικά διαστήματα μερικές άκρως Η πρώτη GSX-R750 παραγωγής του 1996 είχε απόδοση 130 ίππους σε μόλις 179 κιλά!εντυπωσιακές μοτοσικλέτες. Η Team Classic Suzuki ασχολείται κυρίως με παλιές κλασικές αγωνιστικές μοτοσικλέτες της ιαπωνικής φίρμας και το νέο της “έργο τέχνης” είναι μια GSX-R750 SRAD του 1996.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η βάση της μοτοσικλέτας που χρησιμοποιήθηκε για την GSX-R750 SRAD είναι μια πρώην αγωνιστική Suzuki στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής. Έχει διατηρήσει όλα τα εργοστασιακά της χαρακτηριστικά όπως κινητήρα και πλαίσιο, ενώ παράλληλα έχει εξοπλιστεί με γνήσια εργοστασιακά εξαρτήματα από την εποχή που έτρεχε στις πίστες του παγκοσμίου. Μερικά από τα χαρακτηριστικά της είναι εργοστασιακός μονόδρομος συμπλέκτης ολίσθησης με ξηρή καμπάνα, κοντό κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, ελαφριά γεννήτρια και ολοκληρωμένο σύστημα εξάτμισης της Yoshimura.

Ο σχεδιασμός των φέρινγκ είναι εμπνευσμένος από την Lucky Strike εποχή!

Η μοτοσικλέτα θα πάρει μέρος στο Classic TT Isle of Man 2022

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας είναι σε μεγάλο μέρος του καλυμμένος από μαγνήσιο, οι ζάντες είναι από ελαφρύ κράμα της Η προηγούμενη μοτοσικλέτα της Team Classic Suzuki ήταν η XR69 F1 η οποία χάρισε στην ομάδα πολλές νίκες τα προηγούμενα χρόνια.OZ, ενώ τα φρένα είναι της Brembo. Τις αναρτήσεις έχει αναλάβει η K-Tech η οποία έχει επέμβει και στο ψαλίδι για να αποκτήσει περισσότερη σταθερότητα η μοτοσικλέτα. Τα ελαστικά είναι της Dunlop slick, ενώ οι πλάκες τιμονιού, τα μαρσπιέ και το ανθρακονημάτινο κουστούμι είναι χειροποίητα από την Team Classic Suzuki.

Η μοναδική αυτή Suzuki GSX-R750 SRAD είναι βαμμένη στα εργοστασιακά χρώματα της Suzuki αντλώντας έμπνευση από την χρυσή εποχή χορηγίας της Lucky Strike. Η μοτοσικλέτα θα αγωνιστεί τους επόμενους μήνες σε αρκετούς κλασικούς αγώνες με σημαντικότερο το Κλασικό TT στο Isle of Man. Η πρώτη δοκιμή της Suzuki θα γίνει στην πίστα Cartagena της Ισπανίας από τον Michael Dunlop.

Πάρτε μια γεύση από τη δουλειά της Team Classic Suzuki.

 

Το σύστημα εξάτμισης είναι της Yoshimura.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Τρομερή νέα κάμερα ώμου δοκιμάζει το MotoGP

Η Suzuki αφιερώνει μια GSX-S1000 στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης