Το προσωπικό και πρωτότυπο 916 του Massimo Tamburini θα εκτεθεί για μερικούς μήνες στο Μουσείο της Ducati στη Μπολόνια και αν βρεθείτε κατά εκεί καλό θα ήταν να το δείτε από κοντά.

Στα πλαίσια του εορτασμού για την 25η επέτειο από την έναρξη παραγωγής του θρυλικού superbike 916, το μουσείο της Ducati παρουσιάζει ένα νέο απίστευτο κομμάτι της ιστορίας της φίρμας: το εμβληματικό superbike 916 του Massimo Tamburini, το αυθεντικό αριστούργημα που είχε φτιαχτεί από τον ίδιο τον θρυλικό σχεδιαστή. Αυτή η κίνηση, να έρθει στο μουσείο της Ducati η μοτοσυκλέτα (η δική του, κατάδική του 916) του ανθρώπου που τη δημιούργησε εκ του μηδενός, έγινε δυνατή μέσα από την πολύτιμη συνεργασία της Simona Tamburini, κόρης του αείμνηστου Massimo και ιδιοκτήτριας πλέον της μοτοσυκλέτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ένα κομμάτι του ιδιαίτερου αυτού 916 αποκαλύπτεται, αποτελώντας ένα από τα τρία πρωτότυπα που εξέλισσε ο Ιταλός σχεδιαστής σε προσωπικό επίπεδο, ακόμα και σε δημόσιους δρόμους, μέχρι να βγει στην παραγωγή το 1994. Ο ιδρυτής της Bimota και αρχισχεδιαστής των Ducati, Cagiva και MV Agusta, με το 916 δημιούργησε ένα μοντέλο που έφερε επανάσταση στον κόσμο της μοτοσυκλέτας. Η αεροδυναμική και το πλαίσιό του εξελίχθηκαν αποκλειστικά στους δρόμους της πόλης του Ρίμινι(!) και στις πίστες του Misano και του Mugello. Επί έξι χρόνια ο Tamburini μελετούσε σχολαστικά κάθε λεπτομέρεια, χωρίς να χρησιμοποιεί ποτέ αεροδυναμική σήραγγα! Το αποτέλεσμα ήταν αυτή η εμβληματική σιλουέτα, που κυριάρχησε στις πίστες και στις καρδιές των μοτοσυκλετιστών επί σειρά ετών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η μοτοσυκλέτα που εκτίθεται στο μουσείο διαθέτει λεπτομέρειες που είναι πιο κοντά με αυτές της σειράς 916 SP, του μοντέλου με τις υψηλότερες προδιαγραφές και επιδόσεις της σειράς 916. Το συγκεκριμένο 916 φοράει κουστούμι κατασκευασμένο από υαλοβάμβακα, ενώ οι εισαγωγές αέρα, το μπροστινό φτερό, το φιλτροκούτι και τα τελικά των εξατμίσεων είναι φτιαγμένα από ανθρακονήματα. Επιπλέον, είναι εφοδιασμένο με αγωνιστικά εξαρτήματα, όπως οι ζάντες μαγνησίου πέντε ακτίνων και το ελαφρύ μονόμπρατσο ψαλίδι. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν υπάρχουν φλας, ενώ τα μόνα όργανα που βρίσκονται πάνω του είναι ένα κοντέρ και ένας δείκτης θερμοκρασίας νερού.

Η μοναδική αυτή μοτοσυκλέτα θα εκτίθεται στο Μουσείο της Ducati στο Borgo Panigale της Μπολόνια μέχρι τις 15 Ιανουαρίου 2020.

Πηγή motorbike.gr

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης