Τα αυτοκίνητα 4×4 (με κίνηση και στους τέσσερεις τροχούς) είναι αρκετά συνηθισμένα αλλά η μοναδική εταιρεία που παράγει σήμερα μοτοσικλέτες με κίνηση και τους δύο τροχούς, έστω σε μικρές ποσότητες, είναι η Αμερικανική Rokon.

Κατά καιρούς έχουμε δει πρωτότυπα μοντέλα με κίνηση και στους δύο τροχούς και η Yamaha σε συνεργασία με την Ohlins είχε παρουσιάσει – και έβαλε σε περιορισμένη παραγωγή – πριν από μερικά χρόνια την καθαρόαιμη Eduro WR450F 2-Track.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αλλά ο μοναδικός κατασκευαστής που παράγει σταθερά μοτοσικλέτες 2×2 (με κίνηση και στους δύο τροχούς) είναι η Rokon, που διαθέτει τα μοναδικά 2×2 δίκυκλά της σχεδόν απαράλλαχτα από το 1963.

Rokon

Η κατασκευή των 2×2 μοτοσικλετών της Rokon τους είναι απλή και σε μεγάλο βαθμό παραμένει ίδια με αυτή του πρώτου μοντέλου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο κινητήρας είναι ένα βασικός “στατικός” κινητήρας γενικής χρήσης της Kohler με απόδοση 7 ίππων, σαν αυτούς που κινούν αντλίες νερού για άρδευση.

Η μετάδοση είναι αυτόματη με ιμάντα και τροχαλίες μεταβλητής διαμέτρου CVT, όπως στα περισσότερα σκούτερ, και η μετάδοση στον εμπρός τροχό γίνεται με ένα σύστημα που συνδυάζει άξονες και αλυσίδα.

Πίσω ανάρτηση δεν υπάρχει και η μικρής διαδρομής εμπρός ανάρτηση είναι με ψαλίδι και δύο αμορτισέρ, ουσιαστικά για την απόσβεση των ανωμαλιών του εδάφους φροντίζουν οι τροχοί με τα μεγάλα και χαμηλής πίεσης ελαστικά.

Τo κύριο πλεονέκτημα των Rokon δεν είναι η ταχύτητα ή οι εκτός δρόμου επιδόσεις άλλα το ότι ακόμα και ένας λιγότερο έμπειρος αναβάτης μπορεί να κινηθεί σε εδάφη που θα δυσκόλευαν ακόμα και έναν έμπειρο αναβάτη με μια μοτοσικλέτα με κίνηση μόνο στον πίσω τροχό.

 

 

 

 

 

 

.

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης