Επιμέλεια: Θάνος Κυλάφης

 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Μετά το Shakedown, όπου οι αναβάτες δοκιμών και ο rookie, Augusto Fernandez, είχαν τρεις μέρες την πίστα στη διάθεσή τους. ήρθε η ώρα για τους 22 αναβάτες που θα συμμετάσχουν στην σεζόν του 2023 να ανέβουν και πάλι στις μοτοσυκλέτες τους, για πρώτη φορά από τον Νοέμβριο. 

Η Ducati ήταν επικεφαλής όλη την ημέρα στο Sepang, με τον Marco Bezzecchi να οδηγεί την VR46 Desmosedici του – προδιαγραφών 2022 – στην πρώτη θέση, με χρόνο 1:58.470 στον 54ο γύρο από τους 55 που πραγματοποίησε.

Όλοι οι αναβάτες είχαν βγει στην πίστα μετά το τέλος της πρώτης ώρας του τεστ, που ξεκίνησε στις 10 π.μ. τοπική ώρα, με τον Παγκόσμιο Πρωταθλητή Francesco Bagnaia να βρίσκεται στην κορυφή στα πρώτα στάδια με χρόνο 2:00.177.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στο τέλος της δεύτερης ώρας, ήταν ο Jorge Martin της Pramac Racing που είχε περάσει στην πρώτη θέση με χρόνο 1:58.737.

Αυτό θα ήταν το σημείο αναφοράς για μεγάλο μέρος της ημέρας, καθώς οι αναβάτες εργάζονταν μέσω των προγραμμάτων δοκιμών τους.

Ο Enea Bastianini, ο οποίος μετακομίζει από την Gresini Racing στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati μαζί με τον Bagnaia για το 2023, πήγε πιο γρήγορα αργότερα με 1:58.732.

Αλλά δεν θα αρκούσε για να τον κρατήσει στην κορυφή, με το πέσιμο της καρό σημαίας, καθώς ο Bezzecchi – ο οποίος είχε μια μικρή πτώση κατά τη διάρκεια της ημέρας – έφτασε στο 1:58.470 με περίπου 10 λεπτά να απομένουν.

Η VR46, καθώς και η Gresini Racing, θα αγωνιστούν με μοτοσυκλέτες του 2022, με την εργοστασιακή ομάδα της Ducati και την Pramac να αποκτούν τις νέες μοτοσυκλέτες.

Ο Vinales της Aprilia έκανε μερικές διαδοχικές συγκρίσεις μεταξύ της μοτοσυκλέτας του 2022 και της νέας του, η οποία έχει διακριτικές αλλαγές.

Τελείωσε τη μέρα 0,130 δευτερόλεπτα πίσω από τον Bezzecchi, δηλώνοντας στα μέσα ενημέρωσης στα μισά της ημέρας ότι ήταν ευχαριστημένος με τη βελτιωμένη ευελιξία της RS-GP του.

Ο Bastianini ήταν τρίτος μπροστά από τον Martin, με τον Bagnaia να συμπληρώνει την πεντάδα, μπροστά από τον Aleix Espargaro – ο οποίος έκανε παρόμοια σχόλια με τον Vinales, αλλά παραδέχεται ότι περίμενε λίγο περισσότερα από τον νέο κινητήρα.

Ο Johann Zarco ήταν έβδομος, μπροστά από το δίδυμο της Gresini, Fabio Di Giannantonio και Alex Marquez.

Επικεφαλής της Yamaha ήταν ο Franco Morbidelli, ο οποίος ήταν μπροστά από τον Fabio Quartararo στην 10η θέση, καθώς οι μοναδικές M1 στο grid του 2023 δοκίμαζαν τον νέο, πολλά υποσχόμενο κινητήρα του 2023.

Ο Marc Marquez ήταν 12ος και πρώτος από τις Honda, 0,954 δευτερόλεπτα μακριά από την πρώτη θέση, καθώς άρχισε να δουλεύει σε τέσσερις εκδόσεις της RC213V που έχει στη διάθεσή του για τη δοκιμή (μια εξ αυτών με το νέο πακέτο κάτω φτερών στο μπροστινό φέρινγκ).

Ήταν μπροστά από τον Luca Marini και το δίδυμο της RNF Aprilia, Miguel Oliveira – ο οποίος είχε μια πτώση – και του Raul Fernandez, με τον Jack Miller να είναι η κορυφαία KTM στη 16η θέση – και ο μόνος που χρησιμοποίησε απευθείας όλα τα νέα εξαρτήματα – μπροστά από τον Joan Mir της Honda.

Πίσω τους ήταν ο Alex Rins, με τον rookie της Tech3 GasGas, Augusto Fernandez, 19ο μπροστά από τον ομόσταυλό του, Pol Espargaro – και οι δύο είχαν πτώση κατά τη διάρκεια της περιόδου δοκιμών. 

Την κατάταξη συμπλήρωσαν ο Takaaki Nakagami της LCR Honda, ο δοκιμαστής αναβάτης της Yamaha Katsuyuki Nakasuga και ο δοκιμαστής της Honda Stefan Bradl.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης