Η εξέλιξη στη σχεδίαση του πίσω μέρους της Bugatti

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 7 Απριλίου 2020, 21:20
Η εξέλιξη στη σχεδίαση του πίσω μέρους της Bugatti

Του Βασίλη Σαρημπαλίδη

     


Το 1909 γεννήθηκε από τον Ettore Bugatti η μάρκα που φέρει το όνομα του  ιδρυτή της και συνεχίζει ακόμα και Ιστορία 111 ετών...σήμερα να προκαλεί τους φίλους της ταχύτητας αλλά και όλους αυτούς που έχουν μεγάλους τραπεζικούς λογαριασμούς.

Μία γαλλική φίρμα που έχτισε ένα βαρύ όνομα και πέρασε από χίλια – δύο κύματα για να κατασταλάξει τα τελευταία 22 χρόνια στην αγκαλιά του VW Group.

Τα τρία μοντέλα της "σύγχρονης" Bugatti: EB110 (αριστερά), Veyron (δεξιά) και Chiron...

Κάτω από την ομπρέλα του VW Group

Στη σύγχρονη εποχή της Bugatti γνωρίζουμε τρία μοντέλα της μάρκας. Την EB110 η οποία κατασκευάστηκε σε H Chiron έχει πιάσει σε τελική τα 490,48χλμ./ώρα139 μονάδες την περίοδο 1991-1995 από την Bugatti Automobili S.p.A. (1987–1995), την Veyron που παράχθηκε σε 407 μονάδες και την Chiron, το νέο υπερόπλο, που ξεκίνησε να παράγεται το 2016. Τα δύο τελευταία μοντέλα έχουν κατασκευαστεί από την Bugatti Automobiles S.A.S. (1998–σήμερα).

Χαρακτηριστικό της μάρκας είναι οι κορυφαίες επιδόσεις, με την Chiron να αγγίζει ακόμα και τα 490,48 χλμ./ώρα, ρεκόρ που σημείωσε στις 2 Αυγούστου 2019 με τον δοκιμαστή της Andy Wallace.

Εκπληκτική σχεδίαση...

Εκεί που κάθε Bugatti ξεχωρίζει είναι ο τομέας της σχεδίασης. Ένα πολύ χαρακτηριστικό σημείο είναι το πίσω μέρος. Φαρδύ, με μεγάλη αεροτομή και φυσικά διπλές και… τετραπλές απολήξεις εξάτμισης είναι μερικά από τα χαρακτηριστικά που συναντούμε και στα τρία τελευταία μοντέλα της  γαλλικής φίρμας.

Παρακάτω μπορείτε να δείτε την εξέλιξη στην πίσω σχεδίαση από το 1991, το 2005 και το 2016. Δείτε και... απολαύστε!

 

Το πίσω μέρος της Bugatti EB100 (κυκλοφόρησε το 1991)

 

Το πίσω μέρος της Bugatti Veyron (κυκλοφόρησε το 2005)

 

Το πίσω μέρος της Bugatti Chiron (κυκλοφόρησε το 2016)

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 7 Απριλίου 2020, 21:20