H φημισμένη πίστα του Nurburgring αποτελεί το «άγιο δισκοπότηρο» των αυτοκινητοβιομηχανιών, με το ρεκόρ γύρου να έχει γίνει τα τελευταία χρόνια το πιο hot θέμα.

Από τις μεγάλες εταιρείες κατασκευής supercars η μόνη που δεν είχε ασχοληθεί με το γερμανικό circuit ήταν η Ferrari. Αντίθετα, η Porsche έδειχνε πολύ μεγάλο ενδιαφέρον, τουλάχιστον μέχρι να καταρρίψει το ρεκόρ της 918 Spyder η Lamborghini Huracán Performante.  

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής του τμήματος Porsche GT, Andreas Preuninger, από εδώ και στο εξής δεν θα δίνουν σημασία στους χρόνους, ούτε θα στήνουν τα αυτοκίνητα με τέτοιο τρόπο ώστε να καταρρίψουν το ρεκόρ στην «Πράσινη Κόλαση».

«Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι και πελάτες που δίνουν προτεραιότητα στην αίσθηση και όχι στα χρονόμετρα, ακόμα κι όταν βρίσκονται σε πίστα. Αυτό που επιζητούν είναι η αλληλεπίδραση του αυτοκινήτου μαζί τους. Αποφασίσαμε, λοιπόν, να αφήσουμε αυτήν την εμμονή με το Nurburgring. Δεν με νοιάζει που ο ανταγωνισμός είναι ταχύτερος» ανέφερε αρχικά ο Preuninger.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στη συνέχεια υποστήριξε πως: «Από εδώ και στο εξής δεν θα διαφημίζουμε τα μοντέλα μας σύμφωνα με τα ρεκόρ γύρου. Αν θέλουμε να είμαστε ειλικρινείς, τα αυτοκίνητα που έχουν στήσιμο για πίστα και για το Nurburgring είναι πολύ σκληρά στον δρόμο. Βέβαια, επειδή η αυτοκρατορία πάντα αντεπιτίθεται, έχουμε κάποιους άσους στο μανίκι μας».

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης