Η γερμανική εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα τις πρώτες φωτογραφίες και τα τεχνικά χαρακτηριστικά της ανοικτής έκδοσης του ΤΤ, που θα κάνει πρεμιέρα στην έκθεση του Παρισιού, την ερχόμενη εβδομάδα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ΤΤ Roadster βασίζεται στην Coupe εκδοχή, με την υφασμάτινη οροφή να ανοίγει και να κλείνει με το πάτημα ενός κουμπιού σε 10 δευτερόλεπτα και με ταχύτητα έως 50 χλμ./ώρα. Χάρη στη χρήση ελαφρύτερων υλικών το βάρος του αμαξώματος περιορίστηκε στα 1.320 κιλά, με το πορτμπαγκάζ να έχει χωρητικότητα 280 λίτρων.

Σε σχέση με τον προκάτοχό του, είναι ελάχιστα πιο μικρό σε μήκος, πλάτος και ύψος, αλλά έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο, προς όφελος της άνεσης των επιβατών. Στο εσωτερικό δεν υπάρχουν διαφορές με το TT Coupe, με τον ψηφιακό πίνακα οργάνων, τους στρογγυλούς αεραγωγούς και το τριάκτινο τιμόνι με το κοφτό κάτω τμήμα να αναδεικνύουν την κομψότητα και το σπορτίφ προφίλ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενα πίσω πτέρυγα, η οποία εκτείνεται μετά τα 120 χλμ./ώρα., βελτιώνοντας έτσι την κάθετη αεροδυναμική δύναμη. Αρχικά θα είναι διαθέσιμο με δύο κινητήρες βενζίνης και ένα diesel.

Στη βάση της γκάμας είναι ο 2.0 TFSI των 230 ίππων και 370 Nm ροπής, με τον 2.0 TDI Ultra diesel να αποδίδει 184 ίππους και 380 Nm ροπής, έχοντας μέση κατανάλωση 4,3 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων στα 114 γρ./χλμ. Η κορυφαία έκδοση TTS, με κινητήρα επίσης 2.0 TFSI, αποδίδει 310 ίππους και 380 Nm ροπής, με τα 0-100 να έρχονται σε 4,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Όλοι οι κινητήρες διαθέτουν start/stop και συνδυάζονται με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή το αυτόματο διπλού συμπλέκτη S-Tronic. Οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν στην Ευρώπη τον Οκτώβριο, με την τιμή της βασικής έκδοσης στη Γερμανία να ορίζεται στα 37.900 ευρώ.

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης