Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η εποχή της ηλεκτροκίνησης είναι πραγματικά μπροστά μας, κι αυτό επηρεάζει ακόμη και κατασκευαστές supercars όπως η Lamborghini και η Ferrari. Μια νέα έκθεση μας δίνει καθαρή εικόνα για τη στάση απέναντι στην ηλεκτροκίνηση που υιοθετεί η διοίκηση της Ferrari και τι μπορούμε να περιμένουμε τα επόμενα χρόνια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Δεν είναι μυστικό ότι η Ferrari έχει κάνει σοβαρά βήματα προς την ηλεκτροκίνηση εδώ και αρκετό καιρό. Η LaFerrari χρησιμοποίησε πρώτη ένα υβριδικό σύστημα μείωσης των εκπομπών ρύπων από το 2013, ενώ σήμερα τέσσερα διαφορετικά μοντέλα, συμπεριλαμβανομένης της νέας 296 GTB και της απίστευτα γρήγορης SF90 Stradale, είναι plug-in υβριδικά.

Γνωρίζουμε, επίσης, ότι η μάρκα σχεδιάζει να αποκαλύψει το πρώτο της αμιγώς ηλεκτρικό όχημα έως το 2025. Μάλιστα, σύμφωνα με αρκετές φήμες, εκείνη τη χρονιά-ορόσημο θα παρουσιάσει και δεύτερο αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο.

Πέρυσι, ολόκληρη τη χρονιά η αυτοκινητοβιομηχανία κατασκεύασε 11.155 οχήματα, ή αν προτιμάτε 46 σύνολα την ημέρα, και σύμφωνα με μια νέα αναφορά σχεδιάζει να κατασκευάζει 15.000 οχήματα, ή 65 ημερησίως, μέχρι το 2025 χάρη εν μέρει σε μια νέα γραμμή παραγωγής που επικεντρώνεται στα EV. Αυτό αντιπροσωπεύει μια αύξηση 35 τοις εκατό και θα συμβάλει στο σχέδιο της Ferrari να αυξήσει το βασικό της περιθώριο κέρδους μεταξύ 38 και 40 τοις εκατό το 2026.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Βέβαια, στα supercars η ηλεκτροκίνηση έχει το τεράστιο μειονέκτημα του βάρους, καθώς οι μπαταρίες ζυγίζουν αρκετά, κι αυτό επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό κάθε μέτρηση απόδοσης αλλά και αυτονομίας… Η Ferrari φέρεται να ερευνά μπαταρίες στερεάς κατάστασης, οι οποίες θα βελτιώσουν την ισχύ και την απόδοση, καθώς και κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Σε αντίθεση με τη Lamborghini, η Ferrari δεν έχει τη μαζική υποστήριξη ενός εταιρικού συνεργάτη όπως ο Όμιλος VW για να υποστηρίξει και να μοιραστεί το κόστος ανάπτυξης αμιγώς ηλεκτρικών supercars.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης