Με 625 ίππους οι BMW X5 M και X6 M

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2019, 11:57
Με 625 ίππους οι BMW X5 M και X6 M

Η βαυαρική φίρμα παρουσίασε τις κορυφαίες εκδόσεις των πολυτελών μοντέλων της γκάμας της, με τις προδιαγραφές τους να εντυπωσιάζουν.

Οι X5 Μ και X6 M φέρουν αεροδυναμικό bodykit με την υπογραφή του τμήματος M Division. Εξοπλίζονται με μεγαλύτερους προφυλακτήρες, διαχύτη, σπορ εξάτμιση με τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης, μεγαλύτερους αεραγωγούς και carbon λεπτομέρειες. Αμφότερα τα αυτοκίνητα πατάνε σε ελαστικά διαστάσεων 295/35 μπροστά και 315/35 πίσω με ζάντες 21 ιντσών.

Στο Competition Package που βλέπουμε στις φωτογραφίες φοράνε ζάντες 21 ιντσών εμπρός και 22΄΄ πίσω με ελαστικά 315/30.

Το εσωτερικό τους είναι χάρμα ιδέσθαι, περιλαμβάνοντας M σπορ καθίσματα ηλεκτρικά ρυθμιζόμενα, ανθρακονημάτινα διακοσμητικά, Μ τιμόνι και πίνακα οργάνων. Όλες οι επιφάνειες καλύπτονται από ανώτερης ποιότητας δέρμα με χειροποίητες ραφές, με τον εξοπλισμό να περιλαμβάνει κυριολεκτικά τα πάντα.

Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται από την κεντρική οθόνη των 12,3 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Στα πίσω καθίσματα προσφέρονται προαιρετικά επιπλέον οθόνες, με το πακέτο ασφαλείας να ενσωματώνει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού.

Οι «απλές» X5 M και X6 M τροφοδοτούνται από τον V8 4,4 twin turbo κινητήρα απόδοσης 600 ίππων και 750 Nm ροπής. Η κίνηση μεταφέρεται σε όλους τους τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων, με τα 0-100 να επιτυγχάνονται σε 3,9 δευτερόλεπτα και την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα.

Στην περίπτωση του Competition Package, το μοτέρ αποδίδει 625 ίππους και 750 Nm, τα 0-100 έρχονται σε 3,8 δευτερόλεπτα και η τελική ανεβαίνει στα 290 χλμ./ώρα.

Τα πανίσχυρα βαυαρικά οχήματα διαθέτουν M ενεργή ανάρτηση, M ενεργό διαφορικό, M Servotronic σύστημα διεύθυνσης, M σύστημα τετρακίνησης, ενεργές αντιστρεπτικές, ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ και brake by wire σύστημα φρεναρίσματος.

Ο οδηγός έχει τη δυνατότητα επιλογής μεταξύ τριών προγραμμάτων λειτουργίας (Road, Sport και Track), ρυθμίζοντας ανάλογα την ανάρτηση (Comfort, Sport, Sport Plus), το σύστημα διεύθυνσης (Comfort, Sport), τα φρένα (Comfort, Sport) και την τετρακίνηση xDrive (4WD, 4WD Sport).

Όσο για το λανσάρισμα στην αγορά, προγραμματίζεται για τον Απρίλιο του 2020.

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 2 Οκτωβρίου 2019, 11:57