Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Δύσκολος αποδείχθηκε ο μήνας Μάρτιος για τις εταιρίες αυτοκινήτων που προσπαθούν να ανταπεξέλθουν αντιμετωπίζοντας αρκετά εμπόδια. Σύμφωνα με τα στοιχεία του ΣΕΑΑ, κατά το μήνα Μάρτιο οι συνολικές πωλήσεις νέων Ι.Χ. στην Ελλάδα σημείωσαν πτώση 6.3% συγκριτικά με τον ίδιο μήνα του προηγούμενου έτους. Πιο συγκεκριμένα, φέτος (Μάρτιος του 2022) ταξινομήθηκαν 8.418 νέα επιβατικά αυτοκίνητα, σε αντίθεση με τον Μάρτιο του 2021 όπου ο αριθμός τους έφτασε τα 8.964. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έχοντας πλέον «κλείσει» και το πρώτο τρίμηνο του έτους, τα στοιχεία δείχνουν πως η συνολική τάση για τις 90 ημέρες του 2021, δείχνει μείωση (συγκριτικά με πέρυσι) 4.3% στις συνολικές ταξινομήσεις νέων επιβατικών. Κάτι που οφείλεται κυρίως στην μεγάλη πτώση των πωλήσεων τον Ιανουάριο.

Από τα στοιχεία του ΣΕΑΑ προκύπτει πως πλέον οι αγοραστές κοιτούν ξεκάθαρα στην κατηγορία των B-SUV, καθώς η συγκεκριμένη έχει αυξητική τάση συνεχώς, με τον μήνα Μάρτιο να μην αποτελεί έκπληξη με αύξηση 4.7% αλλά και το τρίμηνο Ιαν-Φεβ-Μαρ +7.8%.

Στον τομέα των καυσίμων η βενζίνη έχασε λίγο έδαφος το οποίο κέρδισαν τα Υβριδικά (+6.6%) αλλά και τα επαναφορτιζόμενα Υβριδικά (3.0%).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ


Οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν δώσει προκαταβολές και έχουν κλείσει τα αυτοκίνητα  που θέλουν να αποκτήσουν γνωρίζοντας ότι θα τα παραλάβουν μετά από 5 και 6 μήνες. Αν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μπορούσαν να βγάλουν περισσότερα αυτοκίνητα από τις γραμμές παραγωγής ίσως και να μην είχαμε καμιά πτώση στις ταξινομήσεις.

Οφείλουμε  να προσθέσουμε πως οι Έλληνες θέλουν να αγοράσουν νέα αυτοκίνητα, όμως εδώ και δύο μήνες οι αυξήσεις φωτιά που έχουν επέλθει στους λογαριασμούς του ηλεκτρικού ρεύματος και του φυσικού αερίου, έχουν αναβάλλει την υπόθεση αγοράς νέου ι.χ. Στις εταιρίες, πρώτη  στις προτιμήσεις των αγοραστών είναι η Toyota, ακολουθεί η Hyundai και τρίτη είναι η Peugeot. Άνοδος υπάρχει και για τις Opel – Dacia. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης