Επιμέλεια: Αλέξης Σφαέλος

Οι Norman Nato και Sacha Fenestraz θα είναι οι νέοι οδηγοί της Nissan για την σεζόν του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος ABB FIA Formula E, της πρώτης εκστρατείας της εποχής Gen3.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο Nato, νικητής αγώνων της Formula E, επιστρέφει στη διοργάνωση με τον Ιάπωνα κατασκευαστή, έχοντας συμμετάσχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αντοχής της FIA το 2022. Ο έμπειρος 30χρονος Γάλλος έχει συμμετάσχει στην Formula Renault 3.5, στο GP2 και στην FIA Formula 2, ενώ κατέλαβε τη δεύτερη θέση γενικής στις 24 Ώρες του το Le Mans το 2020.

Όσον αφορά τον Fenestraz, η επόμενη σεζόν θα σηματοδοτήσει την πρώτη του εκστρατεία πλήρους εμπλοκής στη Formula E, μετά το ντεμπούτο του στον τελευταίο γύρο της 8ης σεζόν. Ο Γαλλο-Αργεντινός οδηγός αγώνων ανακηρύχθηκε νικητής στην Formula 3 της Ιαπωνίας το 2019 και συνεχίζει να αγωνίζεται στη χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου τόσο στην Super Formula, όσο και στην κατηγορία GT500 του πρωταθλήματος Super GT. Μέχρι στιγμής το 2022, ο 23χρονος έχει σημειώσει νίκες και στα δύο πρωταθλήματα και αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της βαθμολογίας του Super GT.

Ο Tommaso Volpe, γενικός διευθυντής της Nissan Formula E και διευθύνων σύμβουλος της Ομάδας Nissan Formula E, σχολίασε: 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Αυτή είναι μια σημαντική στιγμή για την ομάδα καθώς ξεκινάμε την εποχή Gen3 και είμαστε πολύ χαρούμενοι που καλωσορίζουμε τόσο τον Norman όσο και τον Sacha. Η 9 η σεζόν θα είναι η πρώτη μας σεζόν που θα αγωνιζόμαστε ως μία ομάδα, μετά την απόκτηση της e.dams από τη Nissan νωρίτερα φέτος, καθώς και από την έναρξη της συνεργασίας μας με τη McLaren Racing. Αυτό σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την ομάδα της Nissan Formula E και πιστεύουμε ότι ο συνδυασμός της εμπειρίας μας με τη δυνατότητα να καλλιεργήσουμε νέα ταλέντα, θα φέρει την σωστή ισορροπία για εμάς, αυτή τη στιγμή. Στους Norman και Sacha, βρήκαμε δύο ισχυρούς οδηγούς για να εκπληρώσουμε το όραμά μας».

Η ένατη σεζόν αποτελεί την πέμπτη συμμετοχή της Nissan στη Formula Ε, ενώ ταυτόχρονα σηματοδοτεί την έναρξη της εποχής Gen 3. Αυτό σημαίνει 350 κιλοβάτ (40% περισσότερη ισχύ από ό,τι στοGen2) και τελική ταχύτητα πάνω από 320 χλμ./ώρα, τα νέα αυτοκίνητα θα είναι ελαφρύτερα και μικρότερα, επιτρέποντας ταχύτερους και πιο ευέλικτους ηλεκτρικούς αγώνες.
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης