Ο μηχανικός της BMW Ulrich Schulz, δήλωσε ότι ο λόγος που η ομάδα έβαλε ξανά το παλιό κινητήρα σε λειτουργία ήταν ο χρόνος και τα χρήματα: «Η επιστροφή στον πίνακα σχεδίασης για τον σχεδιασμό ενός εντελώς νέου κινητήρα και η κατασκευή του με μεγάλο κόστος δεν ήταν επιλογή».

Έτσι, η ομάδα εξέτασε ποιος κινητήρας BMW θα μπορούσε να επαναπροσδιοριστεί για την επόμενη χρονιά στο Πρωτάθλημα WeatherTech SportsCar. Όπως ήταν αναμενόμενο, θεώρησαν τον V8 twin-turbo 4,0 λίτρων που χρησιμοποιήθηκε στην M8 GTE της BMW, αλλά το βρήκαν πολύ βαρύ.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Παραδόξως, εξέτασαν επίσης την αναδιάταξη του υπερτροφοδοτούμενου τετρακύλινδρου που χρησιμοποιήθηκε στο αυτοκίνητο M4 DTM του 2019, αλλά βρήκαν προβλήματα με την ανθεκτικότητα. Τελικά όμως κατέληξαν στο σχήμα του παλιού ατμοσφαιρικού V8 που χρησιμοποιήθηκε στα πρωταθλήματα DTM 2017 και 2018.

Ο συγκεκριμένος κινητήρας ανταποκρίθηκε στις απαιτήσεις περισσότερο από όλους τους υπόλοιπους μετά τη μετατροπή του σε υβριδικό turbo κινητήρα. Μετά τις κατάλληλες μετατροπές ακολούθησαν δοκιμές για αντοχή, ψύξη και περισσότερη ισχύ, ενώ το τελευταίο βήμα ήταν η δημιουργία της έκδοσης «P66/3», που περιελάμβανε την προσαρμογή της στο πλαίσιο Dallara του αυτοκινήτου LMDh. 

Η BMW ανασχεδίασε ακόμη και τις κυλινδροκεφαλές και το μπλοκ, ανακατασκεύασε πλήρως το σύστημα ψεκασμού και ενσωμάτωσε τον ηλεκτρονικό κινητήρα, τον μετατροπέα και την μπαταρία χρησιμοποιώντας τη βοήθεια της πρώην ομάδας της Formula E.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Όλα αυτά έφεραν ως αποτέλεσμα έναν κινητήρα 4,0 λίτρων με 640 ίππους που κοκκινίζει στις 8.200 στροφές. 
 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης