Επιμέλεια: Περικλής Χαλάτσης
Ο αγώνας που έγινε το πρωί της Κυριακής (9/10) ήταν ο 5ος γύρος του Πανελληνίου πρωταθλήματος Αναβάσεων και του αντίστοιχου θεσμού των Ιστορικών αυτοκινήτων. Η ανάβαση της Ριτσώνας “Νίκος Παππάς” 2022 τα είχε όλα. Έντονο συναγωνισμό, άψογη οργάνωση και αρκετό κόσμο. Βοήθησε και ο καλός καιρός που επέτρεψε στους φίλους των αγώνων να συνδυάσουν τον αγώνα με μια Κυριακάτικη εξόρμηση.
Το τοπίο ξεκαθάρισε νωρίς. Οι νικητές των περισσότερων Ομάδων τέθηκαν επικεφαλής από το πρώτο κιόλας σκέλος. Οδήγησαν στο όριο και στο δεύτερο σκέλος έχοντας δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας οι περισσότεροι έτρεξαν για να χαρούν χωρίς το άγχος των δευτερολέπτων.
Στη Formula Saloon, ο Πασχάλης Χατζημάρκος (Mitsubishi Lancer Evo IX) επικράτησε με άνεση, πετυχαίνοντας την τέταρτη συνεχόμενη φετινή του νίκη στο πρωτάθλημα. O 34χρονος οδηγός ήταν ταχύτερος και στα δύο ανεβάσματα, με το χρονόμετρο να σταματάει στο δεύτερο σκέλος στο 2:02.75.
Ο οδηγός του Citroen Saxo VTS ήταν ο ταχύτερος στην ανταγωνιστική Ν2, αφήνοντας πίσω του τον Νικόλαο Συκαρά με Peugeot 106 S16!
Ο Δημήτρης Πολατσίδης (Mitsubishi Lancer Evo VI) συμπλήρωσε την πρώτη τριάδα.
Η φετινή Ανάβαση Ριτσώνας “Νίκος Παππάς” διοργανώθηκε από το Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (Α.Σ.Μ.Α.) και ήταν υπό την Αιγίδα της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού (Γ.Γ.Α.). Στο πλευρό των οργανωτών βρέθηκε η Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας, ο Δήμος Χαλκιδέων, και ο Δημοτικός Οργανισμός Άθλησης Πολιτισμού Περιβάλλοντος Χαλκίδας (Δ.Ο.Α.Π.ΠΕ.Χ.). Υποστηρικτές του αγώνα ήταν το myKTEO (Όμιλος Επιχειρήσεων Μ.Γ. Θαλάσση), η Seajets και η Peugeot Gallo.
Χορηγοί επικοινωνίας ήταν το STAR Κεντρικής Ελλάδας και το gocar.gr. Η φετινή Ανάβαση Ριτσώνας μετονομάστηκε σε Ανάβαση Ριτσώνας “Νίκος Παππάς”, εις μνήμην του επί σειρά ετών γιατρού των αγώνων, Νίκου Παππά που έφυγε πρόσφατα από τη ζωή.
Επόμενο ραντεβού για το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων είναι η Ανάβαση Ψάθας στις 5-6 Νοεμβρίου.
Συνοπτικά τα αποτελέσματα των κατηγοριών και των κλάσεων έχουν ως εξής:
Ομάδα Α: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC
Ομάδα Α έως 2 Λίτρα: Αλέξης Μητσάκος – Peugeot 106 S16
Ομάδα Ν: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Honda Civic Type R EP3
Ομάδα Ν έως 2 Λίτρα: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Honda Civic Type R EP3
Ομάδα Ε: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000
Ομάδα Ε έως 2 Λίτρα: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000
Formula Saloon: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX
Ιστορικά: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII
Α5: Γιώργος Μπατής – Toyota Yaris (Δεν προσμέτρησε)
Α6: Αλέξης Μητσάκος – Peugeot 106 S16
Α7: Γιώργος Ντέκας – Citroen Saxo VTS (Δεν προσμέτρησε)
Α8: Μιχάλης Ευθυμίου – Ford Escort WRC
Ν2: Νικόλαος Αργυράκης – Citroen Saxo VTS
Ν3: Ιωάννης Χαραλαμπόπουλος – Honda Civic Type R EP3
Ν4: Ιωάννης Δασκαλόπουλος – Mitsubishi Lancer Evo IX (Δεν προσμέτρησε)
Ε9: Γρηγόρης Σταματίου – Peugeot 106 Rallye (Δεν προσμέτρησε)
Ε10: Χρήστος Λάππας – Peugeot 106
Ε11: Βασίλης Ντέρμας – Opel Ascona i2000
Ε12: Αθανάσιος Μπέκας – Ford Sierra 3DR
FST: Πασχάλης Χατζημάρκος – Mitsubishi Lancer Evo IX
FST2: Κωνσταντίνος Ζυγογιάννης – Skoda Fabia III 5J
FSA: Νίκος Παπαδόπουλος – Ford Escort RS2000
FSA2L: Απόστολος Κούσης – Honda Civic Type-R FN2 (Δεν προσμέτρησε)
Ιστορικά 1+2+3: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII
Ιστορικά έως 2000 cc: Ιωάννης Κάτσικας – Ford Escort RS2000 MKII
Ιστοσελίδα αγώνα: http://agonistiko.gr/
Facebook: http://www.facebook.com/RitsonaHillclimb/
Αναλυτικά Αποτελέσματα: http://www.infomega.gr/live/
Γραφείο Τύπου – Αγωνιστικό Σωματείο Μηχανοκίνητου Αθλητισμού (ΑΣΜ
