Το δεύτερο πρόγραμμα χειμερινών δοκιμών της F1, ολοκληρώθηκε το περασμένο Σάββατο (22/2) στο Μπαχρέιν και πλέον απομένει το τρίτο και τελευταίο, πριν την έναρξη της σεζόν στην Αυστραλία, στις 16 Μαρτίου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από τα μέχρι τώρα αποτελέσματα, η Mercedes AMG Petronas είναι αυτή που δείχνει πιο ισχυρή. Η γερμανική ομάδα δεν έχει κάνει απλά τους καλύτερους χρόνους (δεν έχει μεγάλη σημασία αυτή την στιγμή), αλλά εμφανίζει απόλυτη αξιοπιστία, έχοντας λύσει τα οποία προβλήματα παρουσιάζει το νέο μονοθέσιο και η κινητήρια μονάδα.

Ο Nico Rosberg ήταν «άπιαστος» στην πίστα Sakhir, σημειώνοντας τους καλύτερους χρόνους το τετραήμερο των δοκιμών. Ο δεύτερος, Jenson Button με την McLaren ήταν αρκετά πιο αργός, αλλά έκανε πολλούς συνεχόμενους γύρους, όπως και ο Kimi Raikkonen, παρότι είχε έξοδο την τελευταία μέρα και χτύπησε το εμπρός τμήμα της Ferrari F14T.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Προβλήματα τα οποία ξεπεράστηκαν, εμφάνισαν και τα μονοθέσια των Force India και Williams, ενώ από την άλλη πλευρά κάποιοι προσπαθούν να μπουν στην πίστα αλλά να μην τα καταφέρνουν. Στην Red Bull ζουν ένα «εφιάλτη», με σχεδιαστές, μηχανικούς και οδηγούς να βρίσκονται σε κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Το μονοθέσιο δεν μπορεί να λειτουργήσει σωστά και τα χρονικά περιθώρια στενεύουν, οπότε αν δεν αλλάξει κάτι πολύ σύντομα, οι πρωταθλητές θα περιοριστούν σε παθητικό ρόλο, τουλάχιστον στον πρώτο αγώνα στη Μελβούρνη.

Για να καταλάβετε τη διαφορά σε σχέση με τους ανταγωνιστές, η Red Bull έχει κάνει 137 γύρους στα δύο προγράμματα δοκιμών (8 ημέρες συνολικά), καλύπτοντας 720 χιλιόμετρα, τη στιγμή που η Mercedes έχει 624 γύρους (3.073 χλμ.), η McLaren 541 γύρους (2.686 χλμ.) και η Ferrari 538 γύρους (2.664 χλμ.).

Επιμέλεια: Λουκάς Παπαλάμπρος

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης