Του Περικλή Χαλάτση

Η δεύτερη ημέρα στο Ράλι Κροατίας δεν ξεκίνησε καλά για τον Σουηδό Oliver Solberg και τον Βρετανό συνοδηγό του Elliot Edmondson.Το πλήρωμα του εργοστασιακού Hyundai i20 N, στην 1η ειδική του Σαββάτου, Ε.Δ 9 (SS9 KOSTANJEVAC – PETRUŠ VRH 1) είχε τη στιγμή του. Ο δρόμος γλιστρούσε και  οδηγός σε μια μέτρια αριστερή στροφή «έχασε» τον έλεγχο του και βγήκε από το δρόμο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

 

Σαν ατύχημα δεν ήταν τίποτα το εξαιρετικό .Θα μπορούσε ο Σουηδός να είχε επιστρέψει στον αγώνα. Όμως το αγωνιστικό τυλίχθηκε στις φλόγες και εκεί ήταν και το τέλος του Ράλι Κροατίας για τους  Oliver Solberg – Elliot Edmondson. Και οι δύο βγήκαν από το αυτοκίνητο, είναι καλά στην υγεία τους αλλά στεναχωρημένοι γιατί  έχασαν τον αγώνα και τους πολύτιμους βαθμούς στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Οδηγών WRC.

Μέχρι εκείνη την ώρα λίγα μόνο πληρώματα είχαν κάνει αγωνιστικά την SS9. Οι υπόλοιποι αγωνιζόμενοι πέρασαν από την ειδική ως απλή ειδική και πήραν όλοι ίδιο χρόνο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Την Παρασκευή, πρώτη ημέρα του αγώνα, o Kalle Rovanpera (Toyota GR Yaris) κέρδισε τις 6 από τις 8 ειδικές διαδρομές και σήμερα ξεκίνησε έχοντας 1 λεπτό διαφορά από το δεύτερο πλήρωμα. 

Ο Thierry Neuville μετά από ένα μηχανικό πρόβλημα στον εναλλάκτη, στην προσπάθεια του να φθάσει γρήγορα στο σέρβις, παραβίασε το όριο ταχύτητας στην απλή διαδρομή. Έτρεχε με 156 χλμ σε δρόμο με όριο ταχύτητας 80 χλμ. Δηλαδή 100%, πάνω από το επιτρεπόμενο όριο. Οι αγωνοδίκες τον τιμώρησαν με 1 λεπτό ποινής, 1900 ευρώ πρόστιμο και δύο ημέρες δημόσιας υπηρεσίας. Βλέπετε οι ποινές για παραβίαση του ορίου ταχύτητας είναι αυστηρότατες ακόμη και για τους οδηγούς αγώνων.

Ποιες είναι οι ειδικές διαδρομές που θα κάνουν σήμερα στο Ράλι Κροατίας:


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης