Το Ράλλυ Σουηδίας μετά τις δύο σημερινές Ειδικές Διαδρομές και την Wolf Power Stage, έφτασε στο τέλος του. Μεγάλος νικητής ο Εσθονός που πέτυχε τη πρώτη του νίκη στη Σκανδιναβική χώρα πίσω από το τιμόνι της Ford, πραγματοποιώντας εξαιρετική εμφάνιση και κερδίζοντας συνολικά 8 Ε.Δ., αφήνοντας δεύτερο με 18.9 δευτ. διαφορά τον εντυπωσιακό Breen (ο οποίος δέχθηκε και ποινή 10 δευτ.). 

Ας δούμε τι έγινε στην σημερινή τελευταία ημέρα του Ράλλυ Σουηδίας 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ημέρα περιελάμβανε δύο περάσματα από την Ε.Δ. Västervik (26,48 χλμ) και ένα ακόμη από την Umea μήκους 10,08 χλμ, που προσμετρά ως Wolf Power Stage.

Στην πρώτη Ειδική που ξεκίνησε στις 08:00 ώρα Ελλάδος ο Tanak κατάφερε όντας αλάνθαστος να διατηρήσει την διαφορά από τον δεύτερο Breen, κατά 11.6 δευτ. με τον Neuville (επίσης Hyundai όπως ο Βρετανός) να καταφέρνει να βγει τρίτος, αφήνοντας στην τέταρτη θέση και με διαφορά 1.1 δευτ. τον περσινό πρωταθλητή Rovanperra.

Μετά από 30 λεπτά στο Service, τα οχήματα έκαναν και δεύτερο πέρασμα από την ίδια Ε.Δ. με την κατάταξη να παραμένει ίδια, παρά το γεγονός πως ο Neuville δέχθηκε ποινή 10 δευτ. καθώς άργησε να φτάσει στο σημείο εκκίνησης 1 λεπτό. Ο Rovanperra μπόρεσε να ανεβάσει ρυθμό και να πιέσει, μη καταφέρνοντας όμως να ανεβεί στο πόντιουμ. Παράλληλα ο Katsuta ο οποίος χθες είχε μία έξοδο, από την οποία κατάφερε να συνεχίσει χάνοντας δεκάδες λεπτά, εγκατέλειψε λόγω μηχανικής βλάβης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Wolf Power Stage Umea με μήκος 10.08χλμ. δεν έκρυβε εκπλήξεις με αποτέλεσμα ο Εσθονός να τερματίσει πρώτος και να καταφέρει να κερδίσει συνολικά το Ράλλυ Σουηδίας, για πρώτη φορά μετά την μεταγραφή του στη Ford. Μάλιστα μετά το τέλος δήλωσε «Προφανώς σημαίνει πολλά για μένα. Το να μπαίνω σε ένα καινούργιο αυτοκίνητο και να παίρνω τη πρώτη θέση είναι μεγάλο. Τα παιδιά στην ομάδα παίρνουν το μεγαλύτερο άγχος από πάνω μου και νιώθω καλά, είμαστε αποτελεσματικοί. Είναι υπέροχο να είσαι μέρος αυτής της ομάδας».

Το Ράλλυ Σουηδίας ήταν το δεύτερο από την αρχή του πρωταθλήματος. Ο Tanak έδειξε πως έχει βρει τη σωστή συνταγή, σε αντίθεση με τον περσινό πρωταθλητή Rovanperra που δείχνει να θέλει να αλλάξει μερικές ρυθμίσεις στο αυτοκίνητο του για να μπορέσει να πιέσει περισσότερο. Αξίζει επίσης να αναφέρουμε πως στην κατηγορία WR2 ο Solberg πήρε τη νίκη δηλώνοντας πανευτυχής καθώς ανέβηκε στο πρώτο σκαλί του βάθρου μετά από αρκετό καιρό, δίνοντας πολλά συγχαρητήρια στον συνοδηγό του.

Η τελική κατάταξη του Ράλλυ Σουηδίας:


 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης