Του Περικλή Χαλάτση
Η μάχη στο πρώτο ράλλυ της χρονιάς, έχει «ανάψει» για τα καλά στις ασφάλτινες διαδρομές του Monte Carlo που άλλοτε είναι στεγνές και άλλοτε παγωμένες και επικίνδυνες. Το πλήρωμα του Toyota GR Yaris Rally1, Sebastien Ogier-Vincent Landais, παρά το πρωινό πρόβλημα που είχαν με το υβριδικό σύστημα κατάφεραν να κρατήσουν το ρυθμό αλλά και την πρώτη θέση. Το πρόβλημα λύθηκε στο πρώτο service park και το γαλλικό πλήρωμα κινήθηκε τόσο όσο χρειαζόταν για να βρίσκεται στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης.
Κατά τη διάρκεια του σημερινού σκέλους η δεύτερη και η τρίτη θέση άλλαξε αρκετές φορές. Στο τελείωμα της ημέρας πίσω από τον οκτώ φορές παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier βρέθηκαν οι περσυνοί πρωταθλητές Kalle Rovanpera-Jonne Halttunen (Toyota GR Yaris Rally1) και στην τρίτη θέση οι Βέλγοι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1).
Ωστόσο το απόγευμα κάτι άλλαξε και βρήκε το ρυθμό του. Αν δεν «μιλούσε» η πείρα του Ogier ο Φινλανδός θα ήταν στην πρώτη θέση.
Οι δέκα πρώτο στο τέλος του δεύτερου σκέλους
Η πρώτη ειδική Le Fugeret / Thorame-Haute, μήκους 16,80 χλμ.), θα ξεκινήσει στις 09:20 το πρωί (ώρα Ελλάδος) .
Η Cosmote Sport 5HD μεταδίδει ζωντανά τις προσπάθειες των αγωνιζομένων. Ενδεχομένως σε κάποιες από τις ειδικές ( Le Fugeret / Thorame-Haute – Malijai / Puimichel – Ubraye / Entrevaux ) να υπάρχει λίγο χιόνι. Αυτό σημαίνει ότι σε καμιά περίπτωση δεν πρόκειται να δούμε αγωνιστικό με καρφιά.
Οι προσπάθειες του Έλληνα πρωταθλητή
Βελτιωμένη ήταν σήμερα η εικόνα του Έλληνα πρωταθλητή Ιορδάνη Σερδερίδη. Έχοντας στο μπάκετ του συνοδηγού τον Fred Miclotte ανέβασε ρυθμό αφού έμαθε καλύτερα το εργοστασιακό Ford Puma Rally1 . Ο Σερδερίδης κινήθηκε γρήγορα στις πολύ απαιτητικές ειδικές του Ράλλυ Μόντε Κάρλο.
