Τα γράφει με το όνομά τους ο…

Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης (saribal@otenet.gr)

Μάλλον θα πρέπει να αλλάξω επάγγελμα. Η δημοσιογραφία τραβά την… ανηφόρα, όπως συμβαίνει και με άλλα επαγγέλματα οπότε πρέπει να βάλω κάτω το μυαλό μου και να αποφασίσω τι πρέπει να κάνω στο προσεχές μέλλον. Διαπίστωσα ότι δεν χρειάζεται τελικά και  πολύ σκέψη μια και το επάγγελμα του… μάντη μου ταιριάζει ιδανικά. Τι Χορταρέας, τι Τζόσουα και Μίριαμ, τι… Σαρημπαλίδης δηλαδή. Άσε που ο Χορταρέας με Ferrari κυκλοφορεί (τουλάχιστον μέχρι πριν από λίγα χρόνια).

Προβλέψεις κάνουν οι παραπάνω που προανέφερα, προβλέψεις κάνω και εγώ. Θα γίνω πιο κατανοητός. Στις 31 Ιανουαρίου είχα δημοσιεύσει ένα άρθρο με τίτλο «Αυτοκίνητο της χρονιάς το Fiat Panda;». Διαβάζοντας κάποιος το κείμενο καταλάβαινε πως το αυτοκίνητο της χρονιάς που θα ψηφιζόταν (ήδη έχει ψηφιστεί ένα στην Ελλάδα) θα ήταν το Fiat Panda. Ένα ομολογουμένως καλό αυτοκίνητο που θα ξεκινήσει τη σταδιοδρομία του στην Ελλάδα στις 3 Μαρτίου. Η δική μου πρόβλεψη ήταν ότι θα βγει πρώτο. Τελικά έτσι και έγινε οπότε και χθες ανακοινώθηκε από τους εκπροσώπους των περιοδικών η λίστα με τα διακριθέντα αυτοκίνητα που ψηφίζουν γι’ αυτό το θεσμό.  

Σκέφτηκα λοιπόν πως η πρόβλεψή μου δεν πρέπει να πάει χαμένη άρα μάλλον θα πρέπει να έχω στην άκρη του μυαλού μου τη ρήση που λέει: «μάθε τέχνη και άστηνε»… Από την άλλη, αίσθηση που προκάλεσε το γεγονός ότι ένα άλλο αυτοκίνητο της χρονιάς, το Lancia Ypsilon το οποίο πριν από λίγες εβδομάδες είχε αναδειχτεί και αυτό με το συγκεκριμένο τίτλο, αλλά από άλλους εκλέκτορες, έλαβε την… τελευταία θέση.


Τελική Βαθμολογία
1. Fiat Panda (168)
2. VW up! (148)
3. Ford Focus (98)
4. Toyota Yaris (92)
5. Kia Rio (80)
6. BMW Σειρά 1 (37)
7. Audi Q3 (33)
8. Nissan Micra (26)
9. Citroen DS4 (22)
10. Lancia Y (21)