Του Βασίλη Γ. Σαρημπαλίδη

     



Τα τελευταία χρόνια ολοένα και περισσότερες αυτοκινητοβιομηχανίες κάνουν χρήση ανθρακονημάτων Το ανθρακόνημα προσφέρει υψηλή αντοχή και χαμηλό βάρος. Είναι όμως και ακριβό… θέλοντας να πετύχουν καλύτερα αποτελέσματα σε διάφορους τομείς των οχημάτων που παράγουν. Το εξωτικό αυτό υλικό προσφέρει εξαιρετικά χαμηλό βάρος που συνδυάζεται με υψηλή αντοχή.

Υλικό του μέλλοντος το χαρακτηρίζει ο Φώτης Τέμπελος. Ο λόγος για τον training manager του BMW Group Hellas, ο οποίος μιλώντας στην κάμερα του zougla.gr εξηγεί με απλά λόγια το «ταξίδι» που πραγματοποιεί το συγκεκριμένο υλικό μέχρι να πάρει την τελική του μορφή και να τοποθετηθεί σε καθημερινά αλλά και αγωνιστικά αυτοκίνητα.

Παρακολουθήστε τον training manager του BMW Group Hellas Φώτη Τέμπελο να μιλά για τον τρόπο με τον οποίο παράγεται το ανθρακόνημα (video: Γιώργος Καραγιωργάκης)

Παράγεται από το πετρέλαιο
Αξίζει να αναφέρουμε πως η πρώτη ύλη που χρησιμοποιείται για την παραγωγή του είναι το πετρέλαιο, Ειδικές πρέσες μεταμορφώνουν το εξωτικό υλικό…ενώ η διαδικασία που ακολουθείται μέχρι την τελική μορφή αλλάζει πολλές… γεωγραφικές θέσεις στον πλανήτη, τουλάχιστον όσον αφορά στο BMW Group Hellas.

Ανάλογα με τη χρήση, το ανθρακόνημα έχει διαφόρους τύπους, ενώ για να πάρει την τελική του μορφή χρησιμοποιούνται ειδικές πρέσες. Τα προτερήματα των ανθρακονημάτων είναι τα εξής:

-υψηλή αντοχή

-ευέλικτη παραγωγή
-χαμηλό βάρος
-ιδανικά για motorsport
-ειδική σχεδίαση για αμάξωμα