Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Η ADAC είναι ο πιο αναγνωρισμένος οργανισμός στην Ευρώπη, τα αποτελέσματα του οποίου γίνονται αποδεκτά από όλες τις χώρες της Ευρώπης (είναι σαν τη «γερμανική ΕΛΠΑ»).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι μηχανικοί του Κέντρου Δοκιμών και Τεχνολογίας της ADAC διένυσαν περισσότερα από 100.000 χιλιόμετρα με ένα Volkswagen ID.3 Pro S και διαπίστωσαν ότι η μπαταρία υψηλής τάσης 77 κιλοβατώρων – που διατίθεται σε κάθε μοντέλο ID – εξακολουθεί να έχει καθαρή χωρητικότητα 93% και δεν παρουσιάζει καμία ανωμαλία.

Αυτό υπερβαίνει κατά πολύ το 70 τοις εκατό που εγγυάται η VW στο πλαίσιο της εγγύησης του νέου αυτοκινήτου της για οκτώ χρόνια ή 100.000 χιλιόμετρα οδήγησης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η ADAC λέει ότι οι δοκιμαστές της δεν προστάτευσαν την μπαταρία και συχνά τη φόρτισαν στο 100 τοις εκατό σε σταθμούς ταχείας φόρτισης DC για να φτάσουν το συντομότερο δυνατό στο όριο των 100.000 χιλιομέτρων. Η Volkswagen συνιστά τη γρήγορη φόρτιση έως το 80 τοις εκατό για να ευνοηθεί η μακροζωία της μπαταρίας.

Μία από τις συστάσεις της ADAC προς τους ιδιοκτήτες είναι να εγκαθιστούν πάντα ενημερώσεις λογισμικού. Κατά τη διάρκεια της δοκιμής αντοχής, το Volkswagen ID. 3 έλαβε αρκετές ενημερώσεις λογισμικού, μία από τις οποίες επέφερε αύξηση της ισχύος φόρτισης έως και 170 kW. Εκτός από τη διόρθωση σφαλμάτων, οι ενημερώσεις είχαν επίσης θετική επίδραση στην κατανάλωση και την αυτονομία. Συγκεκριμένα, το νέο λογισμικό λέγεται ότι βελτίωσε σημαντικά την κατανάλωση ενέργειας σε μικρές αποστάσεις και σε χειμερινές θερμοκρασίες 0-5° C.

Σημειώστε ότι δεν λειτουργούσαν όλα τέλεια στο ID.3. Η ADAC απαρίθμησε μερικά από τα μειονεκτήματά του, όπως τα συνεχή προβλήματα που σχετίζονται με τον προγραμματισμό του λογισμικού, το αργό σύστημα infotainment και την έλλειψη προθέρμανσης της μπαταρίας – αν και αυτό θα γίνει στο πλαίσιο μιας μελλοντικής ενημέρωσης – αλλά και τα μη πρακτικά χειριστήρια αφής στο τιμόνι.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης