Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Η Honda μπορεί να άργησε αρκετά να εισχωρήσει στην κατηγορία των πετρελαιοκίνητων μικρομεσαίων, ωστόσο το έκανε με τον πλέον εντυπωσιακό τρόπο. Ο νέος 1,6 diesel ταιριάζει ιδανικά στην ελληνική αγορά, προσφέροντας εκτός από επιδόσεις, χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπές ρύπων, απαλλάσσοντας τον ιδιοκτήτη από τα τέλη κυκλοφορίας.   

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάλλιο αργά…

Η νέα γενιά του Civic από την πρώτη στιγμή που παρουσιάστηκε, χαρακτηρίστηκε ως ένα από τα πλέον ολοκληρωμένα αυτοκίνητα της κατηγορίας. Διαθέτει σύγχρονο σχεδιασμό, μοντέρνο και πρακτικό εσωτερικό, πολύ καλούς χώρους, πλούσιο εξοπλισμό και την βέλτιστη οδική συμπεριφορά. Ωστόσο, τα μοτέρ με τα οποία ήταν διαθέσιμα μέχρι πρότινος θα μπορούσαμε να πούμε ότι δεν το άφηναν να αναδείξει τα προσόντα του. Ο καινούριος 1,6 i-DTEC ήταν αυτό ακριβώς που του έλειπε.

Με 120 ίππους και 300 Nm ροπής, είναι ο ισχυρότερος στην κατηγορία και με μέση κατανάλωση 3,6 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα και εκπομπές ρύπων 94 γρ./χλμ. από τους πιο οικονομικούς. Όπως διαπιστώσαμε στην πρώτη οδηγική επαφή μας, έχει δύναμη από τις 1.500 έως τις 4.000 σ.α.λ., χωρίς να εμφανίζει υστέρηση όσο ανεβαίνουν οι στροφές – όπως συμβαίνει συνήθως στους diesel – ενώ παράλληλα είναι αθόρυβος και χωρίς κραδασμούς. Ο οδηγός μπορεί να κινηθεί με μια ταχύτητα πάνω στο κιβώτιο, με το μοτέρ να επιταχύνει το αυτοκίνητο εύκολα και άνετα ακόμα και σε ανηφόρες. Το εξατάχυτο κιβώτιο είναι άμεσο και εξαιρετικό σε αίσθηση και σε συνδυασμό με το καλοζυγισμένο πλαίσιο, το βελτιωμένο σύστημα διεύθυνσης και τις πιο σκληρές αναρτήσεις, δίνει τη δυνατότητα να κινηθείς γρήγορα και με ασφάλεια τόσο στον αυτοκινητόδρομο όσο και σε πιο απαιτητικές διαδρομές.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το πρόγραμμα ECON, διασφαλίζει την ομαλή απόκριση στο γκάζι και τη μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ από την άλλη πλευρά το σύστημα «Active Noise Cancellation (ANC)», μειώνει τους όποιους θορύβους μέσα στην καμπίνα, κάνοντας τα ταξίδια πιο ξεκούραστα και άνετα.

Magic… καμπίνα

Στα πλεονεκτήματα του ιαπωνικού hatchback είναι και οι χώροι, με το σύστημα «magic seat» να προσφέρει πολλαπλές δυνατότητες διάταξης των πίσω καθισμάτων. Με μία απλή κίνηση, οι πλάτες αναδιπλώνονται πλήρως, δημιουργώντας μία επίπεδη επιφάνεια φόρτωσης για τη μεταφορά ακόμα και τριών ποδηλάτων mountain bikes (με βγαλμένους τους εμπρός τροχούς). Όσο για το πορτμπαγκάζ σε κανονική μορφή, έχει 407 λίτρα χωρητικότητας, καλύπτοντας τις ανάγκες τεσσάρων ατόμων.  

Ολοκληρωμένο πακέτο

Ο νέος κινητήρας 1,6 i-DTEC είναι ιδανικός για το νέο Civic και ίσως ένας από τους τρεις καλύτερους που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή στην αγορά. Συνολικά, το ιαπωνικό μοντέλο προσφέρει ότι επιθυμεί ο σύγχρονος καταναλωτής, καλύπτοντας τις ανάγκες τόσο ενός νεαρού που θέλει ένα σπορ αυτοκίνητο, όσο και ενός οικογενειάρχη που αναζητά ένα αυτοκίνητο με χώρους, κορυφαία επίπεδα ασφάλειας, πρακτικότητας και εργονομίας. Η τιμή του μπορεί να ακούγεται υψηλή (20.970 ευρώ με απόσυρση), ωστόσο αν λάβουμε υπόψη ότι από τη βασική έκδοση δεν χρειάζεται να προστεθεί σχεδόν τίποτα στον εξοπλισμό, είναι από τις πλέον ανταγωνιστικές.

 

Τεχνικά Χαρακτηριστικά Honda Civic 1.6 i-DTEC
Κυβισμός (cc) 1.597 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 120/4.000
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 300/2.000
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 206
Μέση Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,6
Εκπομπές Ρύπων CO2 94 γρ./χλμ
Τέλη Κυκλοφορίας 0 €
Μήκος (μέτρα) 4,285
Πλάτος (μέτρα) 1,770
Ύψος (μέτρα) 1,472
Βάρος (κιλά) 1.310
Χώρος Αποσκευών (λίτρα)  407
Τιμή (από…)* 20.970 ευρώ

 

 

 

 

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης