Οδηγεί ο Λουκάς Παπαλάμπρος

Είναι ίσως το πιο ποθητό μικρό της αγοράς. Ένα αυτοκίνητο-σύμβολο, με μοναδικό στιλ, ιδιαίτερο χαρακτήρα και εκπληκτική οδική συμπεριφορά. Δοκιμάζουμε τη βασική έκδοση με τον τρικύλινδρο turbo κινητήρα των 102 ίππων και το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Το ρετρό κάνει τη διαφορά

Έχει μεγαλώσει σε μήκος, πλάτος και ύψος

Η έκδοση One με το μοτέρ των 1.198 κ.εκ. είναι η πιο ενδιαφέρουσα για την ελληνική αγορά, προσφέροντας ό,τι επιζητεί ο οδηγός από ένα MINI, από τις επιδόσεις έως την ανταγωνιστική τιμή. Αισθητικά, το design του αμαξώματος με τις κλασικές γραμμές που παραπέμπουν στο αυθεντικό μοντέλο προσδίδει μια γοητευτική εικόνα.
Σε σχέση με τον προκάτοχό του έχει ελαφρώς μεγαλύτερες διαστάσεις, με το βάρος να είναι μειωμένο προς όφελος της κατανάλωσης καυσίμου και της οδηγικής απόλαυσης. Ο υποψήφιος πελάτης μπορεί να επιλέξει μεταξύ διαφόρων χρωμάτων και συνδυασμών, στην οροφή, στους καθρέπτες και στις ζάντες, φτιάχνοντας το αυτοκίνητο σύμφωνα με τα γούστα του.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αυθεντικό

Το εσωτερικό είναι κορυφαίο σε στιλ, ποιότητα και εργονομία

Η ίδια ρετρό σχεδίαση ακολουθείται και στο εσωτερικό, με τους στιλάτους διακόπτες, τα στρογγυλά όργανα και το πολυλειτουργικό τιμόνι να κάνουν τη διαφορά. Στη μέση της κεντρικής κονσόλας βρίσκεται η οθόνη του συστήματος πολυμέσων, που αλλάζει χρώμα ανάλογα με την επιλογή (Sport, Mid, Green). Ακριβώς από κάτω είναι οι αεροπορικού τύπου διακόπτες με το κόκκινο κουμπί «Start engine Stop» για την ενεργοποίηση και απενεργοποίηση του κινητήρα.

Η ποιότητα κατασκευής είναι σε υψηλά επίπεδα, όπως και η εργονομία, με τον οδηγό να έχει την αίσθηση ότι όλα έχουν σχεδιαστεί και κατασκευαστεί για αυτόν. Τα καθίσματα είναι πιο αναπαυτικά και με καλύτερη στήριξη. Οι χώροι είναι μεγαλύτεροι, αλλά στο πίσω τμήμα με δυσκολία θα μπορέσουν δύο ενήλικες να χωρέσουν τα πόδια τους. Όσο για το πορτμπαγκάζ, είναι αυξημένο κατά 30%, φθάνοντας τα 211 λίτρα χωρητικότητας.

Καλοδεχούμενο το αυτόματο κιβώτιο

Δεν είναι τυχαία η εμπορική του πορεία

Κάτω από το καπό βρίσκεται ο καινούργιος turbo κινητήρας 1.2 λίτρου, απόδοσης 102 ίππων και 180 Nm ροπής. Το μοτέρ είναι δυνατό από τις 2.000 σ.α.λ., έχει γραμμική λειτουργία και πολύ καλή απόδοση, ενώ σε καμία περίπτωση δεν δείχνει ότι πρόκειται για ένα μηχανικό σύνολο 3 κυλίνδρων. Το εντυπωσιακότερο στοιχείο, όμως, είναι ο συνδυασμός με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων. Προς μεγάλη έκπληξη, το κιβώτιο λειτουργεί υποδειγματικά, είναι γρήγορο, άμεσο και δεν εμφανίζει υστέρηση. Σε αυτό βοηθά σημαντικά το πρόγραμμα λειτουργίας «sport», ειδικά σε περιπτώσεις πίεσης. Μέσα στην πόλη, η επιλογή «Green» είναι η ενδεδειγμένη, καθώς προσαρμόζει τον τρόπο κίνησης με βάση την οικονομική κατανάλωση.

Fun to drive

Έχει αυτή τη μοναδική ικανότητα να σε κάνει καλύτερο οδηγό

Πρόκειται για ένα από τα πιο απολαυστικά αυτοκίνητα, με εντυπωσιακή οδική συμπεριφορά και μοναδικό πάτημα στον δρόμο. Η έκφραση «στρίβει σαν καρτ» τείνει να γίνει κλισέ, αλλά αυτή είναι που το χαρακτηρίζει καλύτερα από κάθε άλλη. Το αυτόματο κιβώτιο είναι ιδανικό για όσους κινούνται περισσότερο μέσα στην πόλη και θέλουν να νιώθουν πιο άνετα. Ωστόσο, ακόμα και στο εθνικό δίκτυο ή σε στριφτερές διαδρομές σε αποζημιώνει με τη λειτουργία του. Το μόνο που του λείπει είναι τα paddles πίσω από το τιμόνι, ώστε να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τα σπορτίφ χαρακτηριστικά του αυτοκίνητου. Όσο για την κατανάλωση καυσίμου, σε πραγματικές συνθήκες κυμαίνεται στα 7 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα, αρκετά μακριά από τα 4,8 λτ. που δίνει η εταιρεία.

Με 1.885 ευρώ επιπλέον

Η διαφορά τιμής με την έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο είναι αρκετή

Αν κινείστε περισσότερο στα αστικά κέντρα και επιζητείτε την ευκολία των μετακινήσεων, χωρίς να επηρεάζεται η οδηγική ευχαρίστηση, τότε η έκδοση One με το αυτόματο κιβώτιο είναι η ιδανική επιλογή. Κοστίζει όμως 1.885 ευρώ παραπάνω, έχει ελάχιστα αυξημένη κατανάλωση και τα τέλη κυκλοφορίας από τα 97,2 ευρώ πηγαίνουν στα 100,8 ευρώ.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά  ΜΙΝΙ One 1.2 Auto
Κυβισμός (cc) 1.198 κ.εκ.
Ισχύς κινητήρα (Ιπποδύναμη/σ.α.λ.) 102/4.250
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 180/1.400
Επιτάχυνση (0-100 χλμ./ώρα) 10,2
Τελική Ταχύτητα (χλμ./ώρα) 195
Μέση Κατανάλωση (κιλα/100χλμ.) 4,8
Εκπομπές Ρύπων CO2 112 γρ./χλμ.
Τέλη Κυκλοφορίας 100,8 €
Μήκος (μέτρα) 3.821
Πλάτος (μέτρα) 1.727
Ύψος (μέτρα) 1.414
Βάρος (κιλά) 1.165
Χώρος Αποσκευών (λίτρα) 211
Τιμή (από…) 18.795

Οδηγοκεντρική η καμπίνα

Το κόκκινο κουμπί του κινητήρα δίνει μια σπορ αίσθηση

Μεγάλωσε αρκετά ο χώρος αποσκευών σε σχέση με το προηγούμενο

Αν πέσουν τα πίσω καθίσματα η χωρητικότητα φθάνει τα 731 λίτρα

Ευχαριστιέσαι να το οδηγείς

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης