Επιμέλεια: Γιώργος Παλληκάρης

Μπορεί η Toyota να λάνσαρε και δεύτερη γενιά του Mirai, όμως η εταιρία παραδέχτηκε πως η υδρογονοκίνηση στα επιβατικά, δεν στέφθηκε με επιτυχία. Το όχημα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου δεν είχε ποτέ υψηλές πωλήσεις, η εταιρία επένδυσε σε αυτό, αλλά τελικά παραδέχεται πως θα περιορίσει το συγκεκριμένο τρόπο κίνησης στα επαγγελματικά οχήματα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ο επικεφαλής τεχνολογίας της Toyota, Hiroki Nakajima, δήλωσε κατά τη διάρκεια του Japan Mobility Show ότι ήταν “δύσκολο να υλοποιηθούν” οι σταθμοί ανεφοδιασμού υδρογόνου. Αυτό έχει περιορίσει τις πωλήσεις του Mirai.

Ο Nakajima δήλωσε ότι το υδρογόνο είναι καταλληλότερο για αυτοκίνητα που ταξιδεύουν κυρίως μεταξύ συγκεκριμένων τοποθεσιών, όπως τα εμπορικά οχήματα. Η συχνά περιορισμένη και συγκεκριμένη χρήση τους θα διευκόλυνε την παροχή σταθερών επιλογών ανεφοδιασμού. Η Toyota και η Isuzu ανακοίνωσαν νωρίτερα αυτό το μήνα ότι οι δύο τους θα αναπτύξουν από κοινού ελαφριά φορτηγά με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η πρώτη γενιά του Mirai δεν έπιασε ποτέ τις 2.000 πωλήσεις, αλλά η δεύτερη γενιά ξεπερνά αυτό το όριο κάθε χρόνο από το 2021, το έτος με τις υψηλότερες πωλήσεις του μοντέλου. Μόνο φέτος, η Toyota έχει πουλήσει 2.604 Mirai sedan μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2023, σημειώνοντας αύξηση πάνω από 80% σε σύγκριση με τους πρώτους εννέα μήνες του 2022.

Το υδρογονοκίνητο σεντάν χρησιμοποιεί κυψέλες καυσίμου, μετατρέποντας το αποθηκευμένο υδρογόνο σε ηλεκτρική ενέργεια, η οποία κινεί τον ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 182 ίππων και 300 Nm ροπής. Μάλιστα με ένα γέμισμα, το οποίο διαρκεί 5 λεπτά,  μπορεί να διανύσει μέχρι και 650χλμ.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης