Του Περικλή Χαλάτση

Η μάχη είχε κριθεί από χθες το απόγευμα όταν το βρετανικό πλήρωμα Elfyn Evans-Scott Martin στην προσπάθεια τους να πλησιάσουν τους χρόνους των «ομόσταυλών»  τους από την Φινλανδία, το παράκαναν. Ο Evans ήθελε την νίκη και ταυτόχρονα μια εγκατάλειψε του Rovanpera για να πάει στον τελευταίο αγώνα της χρονιάς ,στις 16 Νοεμβρίου ,στην Ιαπωνία με μικρή διαφορά βαθμών. Ήθελε όσο τίποτα άλλο φέτος έναν παγκόσμιο τίτλο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Έκανε όμως το λάθος και είχε μια καταστροφική έξοδο. Έβγαλε εκτός μάχης του τίτλου τον εαυτό του και άλλαξε την στρατηγική των φετινών παγκόσμιων πρωταθλητών Kalle Rovanperä-Jonne Halttunen.

Σχετικό ρεπορτάζ:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

zougla.gr/automoto/kalle-rovanpera-jonne-halttunen-pagkosmioi-protathlites-sto-wrc-gia-2i-synechomeni-chronia/

Από εκεί και πέρα οι Rovanperä-Halttunen  δεν είχαν κανέναν λόγο να πιέσουν για μια πρώτη θέση.

Έτσι έκαναν αγώνα τακτικής και άφησαν τους Βέλγους Neuville- Wydaeghe να κάνουν το δικό τους αγώνα και να κερδίσουν το Ράλλυ της Κεντρικής Ευρώπης.

Οι Φινλανδοί που τερμάτισαν στη 2η θέση της γενικής κατάταξης έλεγχαν απόλυτα τους χρόνους που έκαναν το εσθονικό πλήρωμα του Ford Puma Rally1.

Οι Ott Tänak-Martin Järveoja ήταν αρκετά πίσω και δεν είχαν ελπίδες να πλησιάσουν τους παγκόσμιους πρωταθλητές.

Τα πληρώματα της Toyota Gazoo Racing κινήθηκαν στους ρυθμούς που ήθελαν. Κανένας δεν τους πίεσε και όπως είπε ο τημ μάνατζερ Jari-Matti Latvala η μόνη εντολή που έδωσε ήταν ο καθένας να κινηθεί όπως πίστευε ότι θα είναι ασφαλής στους βρεγμένους δρόμους κυρίως στην Τσεχία. Το Ράλι Κεντρικής Ευρώπης γίνεται σε τρείς χώρες. Στη Γερμανία, την Τσεχία και την Αυστρία.

Μετά την καρό σημαία ο νεαρός Φινλανδός Kalle Rovanperä δήλωσε:

«Νομίζω ότι η φετινή χρονιά ήταν, για μένα προσωπικά, πιο σημαντική από πέρυσι. Ο ανταγωνισμός ήταν πιο πιεστικός. Το μεγαλύτερο ευχαριστώ φυσικά πηγαίνει στον Jonne. Είναι ο καλύτερος συνοδηγός στον κόσμο. Αυτόν τίτλο θα τον χαρώ καλύτερα από τον πρώτο.»

Οι Βέλγοι Thierry Neuville-Martijn Wydaeghe (Hyundai i20 N Rally1 HYBRID) στον αγώνα αυτόν ήταν αλάνθαστοι. Κινήθηκαν γρήγορα, χωρίς υπερβολές κάνοντας σωστές επιλογές στα ελαστικά. Ήταν η 19η νίκη στην καρριέρα του για τον Βέλγο.

Μετά τον τερματισμό ο Neuville είπε: «Συνολικά, κάναμε καλή δουλειά. Ήταν μια ομαδική προσπάθεια αυτό το Σαββατοκύριακο και τα καταφέραμε, οπότε μπορούμε να είμαστε περήφανοι για αυτό».

Οι τρίτοι που ανέβηκαν στο βάθρο ήταν οι Ott Tänak-Martin Järveoja που αντιμετώπισαν μηχανικό πρόβλημα (υδραυλική  βλάβη) στο Ford Puma Rally1.

Οι Sebastien Ogier-Vincent Landais (GR Yaris Rally1 Hybrid) τερμάτισαν στην 4η θέση.

Οι σειρά του τερματισμού:

Το πρωτάθλημα θα ολοκληρωθεί στις 19 Νοεμβρίου στο FORUM8 Rally Japan.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης