Οι 18 τρόποι να χάσετε βάρος μετά τις διακοπές

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020, 10:00
Οι 18 τρόποι να χάσετε βάρος μετά τις διακοπές

Αισθάνεστε ένοχοι λόγω υπερκατανάλωσης τροφής κατά τη διάρκεια των διακοπών; Εδώ βρίσκονται 18 απλοί τρόποι για να «νικήσετε» την αύξηση του σωματικού βάρους!

1. Πιείτε νερό. Οι άνθρωποι συχνά μπερδεύουν τη δίψα με την πείνα, έτσι, την επόμενη φορά που θα αισθανθείτε πεινασμένοι, πηγαίνετε να πιείτε νερό πρώτα. Το να πίνετε νερό βοηθά επίσης στο να αισθάνεστε χορτάτοι. Μερικοί εμπειρογνώμονες προτείνουν να πίνετε νερό (ή παγωμένο τσάι) λίγο πριν από το γεύμα σας. Επίσης, συνεχίστε να πίνετε καθώς τρώτε, ώστε να χορτάσετε με μικρότερη ποσότητα φαγητού.

2. Θέστε ρεαλιστικούς στόχους. Η εβδομαδιαία συνιστώμενη απώλεια βάρους είναι ½-1 κιλό. Κορυφαία προγράμματα απώλειας βάρους προτείνουν τη διακοπή της δίαιτας μετά τα πρώτα 5 κιλά και να διατηρήσουν αυτήν την απώλεια για περίπου έξι μήνες, προτού προσπαθήσουν να χάσουν παραπάνω.

3. Παραδοθείτε σε μικρές απολαύσεις: επιτρέψετε στον εαυτό σας 1-2 ατασθαλίες κάθε εβδομάδα, έτσι ώστε να αισθανθείτε μικρότερη «στέρηση».

4. Μετρήστε έως το 10. Μελέτες δείχνουν ότι ο μέσος όρος λαχτάρας για ένα τρόφιμο διαρκεί μόνο 10 λεπτά περίπου. Έτσι, προτού ενδώσετε στην παρόρμησή σας, ρυθμίστε το ψυχικό σας χρονόμετρο για ένα 10λεπτο «διάλειμμα». Χρησιμοποιήστε τον χρόνο αυτόν για να αντιμετωπίσετε (για παράδειγμα) ένα θέμα στη λίστα με τις υποχρεώσεις σας: Eπιλέξετε αυτό που θα σας δώσει μια αίσθηση της ολοκλήρωσης – και αυτό που θα σας κάνει να βρεθείτε έξω από την κουζίνα!

5. Να τρώτε πιο συχνά. Οι άνθρωποι που έχουν διατηρήσει το βάρος τους έχουν την τάση να τρώνε κατά μέσο όρο 5 φορές την ημέρα. Ελαφριά, λοιπόν, συχνά γεύματα, ελέγχουν την όρεξή σας, αυξάνουν την ενέργειά σας, βελτιώνουν τη διάθεσή σας και επιταχύνουν τον μεταβολισμό σας, δεδομένου ότι η διαδικασία της πέψης καίει θερμίδες!

6. Κάνετε εβδομαδιαίες αλλαγές. Μην προσπαθήσετε να επανεξετάσετε λεπτομερώς τη διατροφή σας κατά τη διάρκεια της νύχτας. Αν κάνετε πάρα πολλές αλλαγές ταυτόχρονα, πιθανώς να απογοητευτείτε και να «τα παρατήσετε». Αντ' αυτού, καλό θα είναι να κάνετε μια αλλαγή κάθε εβδομάδα.

Διαβάστε τη συνέχεια στo coremag.gr!

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 26 Σεπτεμβρίου 2020, 10:00