Μένουμε σπίτι: Πρόγραμμα με σχοινάκι και ασκήσεις σωματικού βάρους

Πρώτη καταχώρηση: Τρίτη, 17 Μαρτίου 2020, 17:05
Μένουμε σπίτι: Πρόγραμμα με σχοινάκι και ασκήσεις σωματικού βάρους

Κλειστά γυμναστήρια; Κανένα πρόβλημα! Αυτό το πρόγραμμα θα σε "φτιάξει"!

Μένουμε Σπίτι. Το πιο αποτελεσματικό μέτρο περιορισμού του κορωναϊού αλλά και υπευθυνότητα και έμπρακτη αλληλεγγύη απέναντι στην σοβαρότητα της κατάστασης. Επειδή τα γυμναστήρια και οι χώροι αθλητισμού είναι κλειστά, αυτό το πρόγραμμα με σχοινάκι και ασκήσεις σωματικού βάρους θα σε βοηθήσει να γυμναστείς στο σπίτι και να διατηρήσεις ακμαία τη φυσική σου κατάσταση.


Πρόγραμμα με σχοινάκι και ασκήσεις σωματικού βάρους
Πρόκειται για μια διαλειμματική προπόνηση, με αυξημένη ένταση άρα μειωμένη συνολική διάρκεια, που συνδυάζει σχοινάκι και ασκήσεις σωματικούς βάρους. Τα μόνα που θα χρειαστείς είναι ένα χρονόμετρο και ένα σχοινάκι. Επίσης, η προπόνηση αυτή δεν είναι για αρχάριους αλλά για μέτριους και πιο προχωρημένους. Οι αρχάριοι μπορούν απλώς να κάνουν 10 λεπτά σχοινάκι την ημέρα, «σπάζοντάς» το σε 3 φορές την ημέρα για να τονώσουν σώμα και καρδιά.

Διαβάστε τη συνέχεια στο coremag.gr!

 

 

 

 

 

 

 

 

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 17 Μαρτίου 2020, 17:05