Η δύναμη του Hype, η δύναμη ενός τίτλου, η δύναμη των Video–games. Γιατί όλα αυτά; Μα φυσικά για το παιχνίδι Halo: Reach το οποίο κατάφερε την πρώτη μέρα κυκλοφορίας του να αποφέρει κέρδη της τάξεως των 200 εκατομμυρίων δολαρίων. Ναι καλά διαβάσατε. 200 εκατομμύρια δολάρια ήταν οι εισπράξεις την πρώτη μέρα διάθεσης του τίτλου.
Βλέπουμε λοιπόν τι μπορεί να κάνει το marketing σε συνδυασμό με την ποιότητα ενός παιχνιδιού αλλά και την αγάπη του κόσμου. Να καταφέρει να προσπεράσει οτιδήποτε στον ευρύτερο τομέα της ψυχαγωγίας, είτε μιλάμε για μουσική, είτε για κινηματογράφο. Και όλα αυτά από την πρώτη ημέρα.
Ίσως ήδη σκέφτονται εκεί στην Microsoft και την Bungie για ένα Halo 4…
