The Crew preview

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014, 23:49
The Crew preview

Ένα δυνατό όπλο της Ubisoft απέναντι στο -αντίπαλο δέος όσον αφορά στα racing- Need For Speed, ήταν το Driver.

Η σειρά της βρετανικής Ubisoft Reflections, παλαιότερα developer του πασίγνωστου 2D Platform Shadow of the Beast (η οποία εξαγοράστηκε από την Ubisoft), κατάφερε να συγκεντρώσει πολλούς fans που ωστόσο χάθηκαν με την πάροδο του χρόνου και τα ανούσια sequel που προσέφερε η σειρά.

Δεδομένου του ότι η Ubisoft έχει την τάση να παρουσιάζει νέες σειρές και να δημιουργεί games που επιβάλλεται να είναι επιτυχημένα, το όνομα "Driver" έμεινε πλέον στην άκρη. Τα τελευταία χρόνια, η νεοσύστατη γαλλική εταιρεία Ivory Tower, σε συνεργασία με την έμπειρη Ubisoft Reflections, ετοιμάζουν το The Crew. Πρόκειται για ένα racing με σαφή προσανατολισμό προς το κοινό του Need for Speed, όπου οι λάτρεις της παράνομης οδήγησης θα βρουν την φετινή τους ενασχόληση.

the-Crew-Gameplay-24

To εν λόγω racing παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στην E3 2013. Τις τελευταίες ημέρες, εν όψει της closed beta, η Ubisoft μας παρείχε πρόσβαση για περίπου μία εβδομάδα, ώστε να πάρουμε μια πρώτη ιδέα όσων θα πρέπει να αναμένουμε τον Νοέμβριο. Ας δούμε λοιπόν αναλυτικά τι μας ετοιμάζει αυτή η νέα γαλλοβρετανική προσπάθεια.

Παιχνίδια της νύχτας
Ο πρωταγωνιστής του The Crew είναι ένας ιδιαίτερα ψύχραιμος τύπος γύρω στα 35+, με γυαλιά και μούσια. Η εμφάνισή του τουλάχιστον τον διαχωρίζει απ' το υπόλοιπο σύνολο των όσων έχουμε δει μέχρι σήμερα. Ως οδηγός παράνομων αγώνων είναι λάτρης της ταχύτητας και από το ξεκίνημα της beta κληθήκαμε μαζί του να ξεφύγουμε από μια καταδίωξη περιπολικών και ακολούθως να μπούμε σε κούρσα τεσσάρων αυτοκινήτων την οποία και έπρεπε να ολοκληρώσουμε για τις ανάγκες του intro cutscene.

Μετά το τέλος της κούρσας, ο αδερφός μας (ένα δίμετρο ντούκι που δεν μασάει και πολλά) μπαίνει στο αμάξι και μας ζητάει να τον πάμε σε ένα ραντεβού με έναν μαφιόζο. Αφού τον πηγαίνουμε στο σημείο που πρέπει, ο μικρός μας αδερφός συνομιλεί με τον γκάνγκστερ και φεύγοντας, όταν του γυρίζει την πλάτη, δέχεται μια πισώπλατη σφαίρα, πεθαίνει ακαριαία και ο μαφιόζος της νύχτας που κρατούσε το μοιραίο όπλο του με γάντια το αφήνει ακριβώς στο σημείο του θανάτου. Το οξύμωρο; Μέσα σε δευτερόλεπτα καταφθάνει το FBI και σας συλλαμβάνει.

Το συνηθισμένο αυτό story που σας βρίσκει κατηγορούμενο για φόνο που δεν πράξατε εξελίσσεται με τον γνωστό για όλους μας τρόπο. Πέντε χρόνια μετά, φτάνει μια ωραία τύπισσα στη φυλακή και σας ζητάει να εισβάλετε ως μέλος στην συμμορία 5/0 και να καθαρίσετε τόσο τον δολοφόνο του αδερφού σας, όσο και τον (πρώην πλέον) πράκτορα του FBI που σας συνέλαβε. Ως αντάλλαγμα η συνάδελφός σας θα σας αποφυλακίσει. Υπήρχε περίπτωση να μη δεχτείτε τέτοια πρόκληση;

Γκάζια δίχως αύριο
Το gameplay ακολουθεί τα πρότυπα του Need for Speed στις open world εκδοχές του. Με απλά λόγια, έχουμε ένα arcade racing όπου οδηγάτε ελεύθερα στον χάρτη, επιλέγοντας κατά βούληση τις επόμενες αποστολές που θα αναλάβετε. Το σενάριο εξελίσσεται μέσω cutscenes τα οποία προβάλλονται αφού πρωτίστως ολοκληρώσετε αποστολές του βασικού story.

Μετά τις πρώτες σας κούρσες επιλέγετε ένα από τα αρχικά διαθέσιμα οχήματα που είναι τα Chevrolet Camaro SS 2010, 2013 Nissan 370Z, Ford Mustang GT 2011, 2012 Dodge Challenger SRT-8 392. Καθένα διαθέτει χαρακτηριστικά όπως υποδύναμη, ύψος, βάρος, μέγιστη ταχύτητα, επιτάχυνση κ.ο.κ. ενώ αποδίδει διαφορετικά ανάλογα με το είδος του δρόμου. Ύστερα από την αρχική σας επιλογή, στην πορεία θα ξεκλειδώσετε περισσότερα διαθέσιμα οχήματα, τα οποία και αγοράζετε από τα χρήματα που κερδίζετε από τους αγώνες. Μετά από συγκεκριμένες μίνι αποστολές αποκτάτε εξαρτήματα, ενώ σχεδόν σε όλα τα οχήματα υπάρχει κι η δυνατότητα για nitro (στο PC κρατώντας πατημένο το Shift) το οποίο γεμίζει σταδιακά.

Modes και leveling system
Τα διαθέσιμα modes έχουν ως εξής. Καταρχήν συναντάμε κλασικούς αγώνες ταχύτητας τεσσάρων οχημάτων στους οποίους θα πρέπει να τερματίσετε απαραίτητα στην πρώτη θέση. Ακολούθως, έχουμε καταδιώξεις δύο ειδών. Στη μία περίπτωση είστε θύτης και θα πρέπει να κάνετε takedown αντίπαλο όχημα εντός συγκεκριμένου χρόνου και στην άλλη θα χρειαστεί να ξεφύγετε από αστυνομικούς.

Παίξαμε ακόμη ένα mode που δεν συναντάμε συχνά σε racing και στο οποίο έπρεπε να οδηγήσουμε με ένα όχημα της συμμορίας 5/0 και να το παραδώσουμε κάπου χωρίς να το καταστρέψουμε. Για τις ανάγκες αυτής της αποστολής κάθε όχημα έχει μια μπάρα με hit points. Ανάλογα με τα χτυπήματα που δέχεστε τα hit points μειώνονται με στόχο να μην φτάσουν στο μηδέν κι αντίστοιχα να καταφέρετε να φτάσετε στον προορισμό σας.

https://www.youtube.com/watch?v=MIlLJnrPxYU

Πέρα απ' τις βασικές αποστολές συναντάμε και mini challenges (κάτι σαν driving tests) στα οποία τρέχετε μόνοι σας και σε ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα καλείστε π.χ. να φτάσετε απ' το σημείο Α στο Β ή να περάσετε μέσα από συγκεκριμένες μπάρες. Η ανταμοιβή για αυτά τα challenges είναι εξαρτήματα για το όχημά σας όπως μηχανή, διαφορικό, δισκόφρενα, σπόιλερ κ.ο.κ. Τέλος, υπάρχει και online Co-Op όπου χτίζετε ένα "Crew" μαζί με φίλους και περνάτε μαζί αποστολές. Το συγκεκριμένο mode δεν καταφέραμε να το δοκιμάσουμε λόγω της beta.

Ότι κι αν πράξετε στο The Crew, αν η αποστολή σας είναι επιτυχής, θα ανταμειφθείτε με xp (experience, κοινώς πόντους εμπειρίας), ανεβάζοντας το driver level σας. Στην πορεία αποκτάτε ακόμα και perks, αυξάνοντας τα driving skills σας κι αποδίδοντας έτσι καλύτερα στην οδήγησή σας. Τα bonus points που αποκτάτε κατανέμονται σε perks όπως αύξηση απόκτησης xp, καλύτερο φρενάρισμα, απόκτηση εξαρτημάτων με έκπτωση κτλ.

Αδρεναλίνη και νεύρα γίνονται ένα!
Κύριο μειονέκτημα του The Crew στην beta που παίξαμε είναι ο υψηλός βαθμός δυσκολίας του. Οι κούρσες που ζητούν να τερματίσετε πρώτοι καταντούν ιδιαίτερα δύσκολες ακόμα και με γρήγορα οχήματα, τη στιγμή που ο πρώτος οδηγός...πολύ απλά δεν πιάνεται. Επίσης, το να οδηγήσεις ένα όχημα χωρίς να το καταστρέψεις μέσα σε δύο λεπτά είναι αρχικά εύκολο αλλά μετά γολγοθάς όταν ακόμα κι ένα πολύ μικρό λάθος αποδεικνύεται ότι χειρότερο, σε βαθμό που να παρακαλάτε οι developers να είχαν προσθέσει έστω 15-20 δευτερόλεπτα στην εκάστοτε κούρσα! Τα δε takedowns απαιτούν να είστε άψογοι καθ' όλη την καταδίωξη και σας δίνουν μόλις μία ευκαιρία προς τα τελευταία 30 δεύτερα να πετύχετε τον αντίπαλο οδηγό.

Ασφαλώς και λόγω beta η Ubisoft θα λάβει feedback για τα παραπάνω προβλήματα κι ελπίζουμε να τα διορθώσει. Αυτό που θα έπρεπε επίσης να διορθωθεί είναι το browsing στο map, καθώς το Zoom In/Zoom Out αποδεικνύεται ιδιαίτερα απότομο σε σημείο πονοκεφάλου, ενώ το HUD των αποστολών δεν αντικατοπτρίζει με σαφήνεια ποιες έχετε ολοκληρώσει και ποιες όχι. Προβληματάκια εντοπίζονται και στο pathfinding. Ενώ υπάρχει η απόλυτη ελευθερία του να οδηγήσετε μέσα σε δάσος ή χωματόδρομο, η ένδειξη "Wrong Way" αποπροσανατολίζει (ζητώντας να επιστρέψε στο δρόμο) ακόμα κι αν κινείστε προς την σωστή κατεύθυνση για την επόμενη αποστολή.

Η γενικότερη αίσθηση που αφήνει ο χειρισμός του The Crew είναι αυτή ενός τυπικού arcade racing. Τα αυτοκίνητα έχουν χειρισμό που σε πρώτη φάση παρουσιάζει ομοιότητες, με κοινό σημείο αναφοράς το ότι μετά από ορισμένες στροφές τα αμάξια ενδέχεται να μην "ισιώνουν" εύκολα ως προς τον δρόμο. Θα χρειαστεί ενίοτε μέχρι και το να αφήσετε γκάζι ώστε το όχημα να κινηθεί καρφί ευθεία στο δρόμο. Προσωπικά με βόλεψε λίγο περισσότερο το πληκτρολόγιο σε σχέση με το Xbox 360 controller, με την έννοια του ότι με ελαφρά πατήματα στο βελάκι είχα λίγο περισσότερη ακρίβεια αντί του analog stick. Αλλά αυτό είναι καθαρά υποκειμένη άποψη την οποία δεν περιμένω να υιοθετήσετε στο ακέραιο.

Λαμαρίνες...invulnerable
Ερχόμενοι στον τομέα των γραφικών, συναντάμε ένα υποτυπώδες damage model που δεν έχει κανένα απολύτως αντίκτυπο στο gameplay. Ακόμα κι αν συγκρουστείτε ολοσχερώς, θα δείτε μια σκηνή bullet-time με κομμάτια από λαμαρίνες να ξεπετάγονται αλλά πρακτικά θα επανέλθετε στο δρόμο χάνοντας λίγα δεύτερα. Η απόδοση του αυτοκινήτου σας θα παραμείνει ίδια, ενώ η ζημιά που θα παρατηρήσετε στο όχημά σας συχνά δεν συσχετίζεται με τα σημεία που τρακάρατε.

the-Crew-Gameplay-26

Τα αυτοκίνητα είναι καλοσχεδιασμένα ως προς τα textures, παρουσιάζοντας ενίοτε γρατζουνιές στις λαμαρίνες και μικρά λευκά σημεία όπου γίνεται εμφανής η φθορά στη βαφή. Το περιβάλλον έχει αρκετές επαναλήψεις ως προς τα δέντρα, τα κτίρια, μέχρι και τα οχήματα των NPC στους δρόμους. Δίπλα σας μπορεί να συναντάτε το φορτηγάκι που είδατε στην προηγούμενη στροφή και κάθε τρία τετράγωνα ένα όχημα χρηματαποστολής. Όλα αυτά για χάρη του frame rate, το οποίο στις κούρσες τεσσάρων οχημάτων μειώνεται δραματικά όταν οι οδηγοί βρίσκονται σε κοντινή απόσταση. Λόγω της beta αναμένουμε βελτίωση στον τομέα αυτό μέχρι και τον Νοέμβριο.

Στον ηχητικό τομέα, το voice acting δείχνει ψιλοαδιάφορο. Το soundtrack αποτελείται από electronic κομμάτια και αποδίδει ευχάριστα την ατμόσφαιρα, ενώ όσον αφορά στα ηχητικά εφέ, δεν καλυφθήκαμε από την ποκιλία που ακούσαμε και δεν παρατηρήσαμε έστω κάποια χαρακτηριστικά ambient sounds από μηχανές άλλων οχημάτων, παρά μόνο κλασικά σπινιαρίσματα τροχών, κόρνες και την ηχητική του αέρα όταν δέχεστε προσπέραση.

Μια εναλλακτική πρόταση
Το The Crew δεν προσφέρει κάτι το πρωτοποριακό στον τομέα των racing. Έχει το ύφος της σειράς Need for Speed και απλό στη σύλληψη gameplay αλλά με υψηλό βαθμό δυσκολίας. Αυτά που περιμένουμε πλέον να δούμε στην τελική του έκδοση και που ίσως παίξουν καθοριστικό ρόλο, είναι την διάρκεια του campaign, την ποικιλία που θα προσφέρουν οι αποστολές (και το κατά πόσο θα μας κρατήσουν) και τέλος την αλληλεπίδραση με άλλους χρήστες. Η Ubisoft κατάφερε να δημιουργήσει ένα ιδιαίτερα υψηλό hype λόγω της επιτυχημένης συνέντευξης τύπου της στην E3, να αυξήσει το fanbase της και να δώσει πολλές υποσχέσεις για το μέλλον. Από εκεί και πέρα όμως, το τελικό προϊόν θα πρέπει να υποστεί μεγάλες αλλαγές, από τα...θεμέλια έως το ρετιρέ για να καταφέρει να προσφέρει μια διασκεδαστική εμπειρία οδήγησης.

Εν κατακλείδι, το The Crew αναμένεται στις 14 Νοεμβρίου για PC, PS4 και Xbox One. Μπείτε στο forum topic του για να συζητήσουμε περισσότερα.


Πηγή: GameWorld.gr

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 27 Ιουλίου 2014, 23:49