Τα νέα έρχονται καθώς η Microsoft έκανε την μεγαλύτερη και ακριβότερη εκστρατεία marketing για ένα παιχνίδι. Ο λόγος για το Halo: Reach.
Από την άλλη πλευρά η Sony θα ρίξει £750,000 για την προώθηση του Playstation Μοve στην Βρετανία, χρήματα τα οποία δεν φαίνονται ιδιαιτέρως πολλά.
Όπως και να έχει όταν ρωτήθηκε η Sony αν μπορεί να πλησιάσει την Microsoft και τα λεφτά που αναμένεται να ρίξει για την προώθηση του Kinect ο Peter Dille – senior vice president του τμήματοςmarketing της Sony Αμερικής δήλωσε:
«Νομίζω ότι δεν θα περάσουμε ποτέ την Microsoft στον τομέα των εξόδων για Marketing»
Ο “πόλεμος” ανάμεσα στους δύο κολοσσούς καλά κρατεί, εν αναμονή της κυκλοφορίας των νέων περιφερειακών τους. Βλέπουμε διαφημιστικές εκστρατείες οι οποίες θυμίζουν κάτι από τα παλιά αλλά με τον απαιτούμενο σεβασμό που αρμόζει πλέον στο χώρο εν έτη 2010.
Το μόνο που μένει να δούμε είναι ποιος θα επικρατήσει.
