Αύξηση του ποσοστού των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις στην κατανόηση κειμένου, τα μαθηματικά και τις φυσικές επιστήμες καταγράφει έκθεση του ΟΟΣΑ που παρουσιάστηκε την Τρίτη από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. 

Σύμφωνα με την μελέτη PISA του ΟΟΣΑ, η οποία καλύπτει το διάστημα 2006 -2012, δέκα χώρες της ΕΕ (Βουλγαρία, Τσεχία, Γερμανία, Εσθονία, Ιρλανδία, Ουγγαρία, Λετονία, Αυστρία, Πολωνία και Ρουμανία) πέτυχαν σημαντική μείωση στο ποσοστού των μαθητών με χαμηλές επιδόσεις σε τρεις βασικές δεξιότητες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Η Ελλάδα και ακόμα τέσσερις χώρες (Ουγγαρία, Σλοβακία, Φινλανδία Σουηδία) κατέγραψαν αύξηση αυτού του ποσοστού.

Η Ελλάδας πέφτει έτσι στην 42η θέση μεταξύ 65 χωρών, ενώ το 2009 βρισκόταν στην 25η. Συνολικά, πάντως, η ΕΕ παρουσιάζει καλύτερες επιδόσεις απ’ ό,τι οι Ηνωμένες Πολιτείες, αλλά και οι δύο υστερούν σε σχέση με την Ιαπωνία. Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, μόνο η Κύπρος, το Μαυροβούνιο και η Αλβανία παρουσιάζουν χειρότερες επιδόσεις από την Ελλάδα.

Eπιμέλεια: Φίλιππος Καραμέτος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης