Τι συμβαίνει με τη δικογραφία για το καρτέλ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης;

Πρώτη καταχώρηση: Σάββατο, 20 Ιουνίου 2020, 12:55
Τι συμβαίνει με τη δικογραφία για το καρτέλ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης;

Καθυστέρηση παρατηρείται στην εξέλιξη της δικογραφίας που αφορά στη σύσταση καρτέλ στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης σύμφωνα με καταγγελίες που έφθασαν στο zougla.gr.

Η υπόθεση «τρέχει» από τον Οκτώβριο του 2019, ενώ εμπλέκονται σε αυτή μεγάλοι οικονομικοί παράγοντες. 

Ειδικότερα εμπλεκόμενοι είναι τέσσερις εφοπλιστές οι οποίοι διαθέτουν ρυμουλκά πλοία και πλωτούς γερανούς, μεταξύ αυτών και ο Μιχάλης Σπανόπουλος, το όνομα του οποίου είχε εμπλακεί και στο ναυτικό ατύχημα του δεξαμενόπλοιου «ΑΓΙΑ ΖΩΝΗ ΙΙ» που βυθίστηκε στις 10/09/2017 με αποτέλεσμα την εκτεταμένη ρύπανση του Σαρωνικού..

Μαζί με τους τέσσερις εφοπλιστές, εμπλεκόμενοι είναι ο τότε κεντρικός λιμενάρχης στη Θεσσαλονίκη, έξι πλοηγοί και χειριστές ρυμουλκών.

Σύμφωνα με πληροφορίες που έχουν δει το φως της δημοσιότητας, το κύκλωμα έβαζε σε κάθε πλοίο πολύ περισσότερα ρυμουλκά απ’ όσα χρειάζονταν, ενώ ερευνάται και το ενδεχόμενο να άλλαζαν την ώρα που πλεύριζαν τα πλοία στο λιμάνι. Αυτή η αλλαγή της ώρας ουσιαστικά σημαίνει ότι με αυτόν τον τρόπο παρενέβαιναν στη σειρά προτεραιότητας που υπήρχε για την εξυπηρέτησή τους. Μάλιστα, ασφαλείς πληροφορίες της εφημερίδας «Δημοκρατία» ανέφεραν ότι από τον όμιλο Σπανόπουλου συνελήφθη και διευθυντικό στέλεχος.

Το όνομα του εφοπλιστή Σπανόπουλου δεν είναι η πρώτη φορά που απασχολεί τα φώτα της δημοσιότητας. Έπειτα από τη βύθιση του δεξαμενόπλοιου Αγία Ζώνη 2, η πλοιοκτήτρια εταιρία είχε αναθέσει στην εταιρεία Σπανόπουλος το έργο της αντιμετώπισης και του περιορισμού των συνεπειών του ναυαγίου, όπως αναφερόταν και σε σχετική ανακοίνωσή της.

Τότε ακριβώς, στις 22 Σεπτεμβρίου 2017, είχε προκληθεί σάλος από τα δημοσιεύματα περί σύλληψης του εφοπλιστή Σπανόπουλου με τις κατηγορίες της εμπορίας λαθραίων καυσίμων, κάτι που ο όμιλος με ανακοίνωσή του διέψευσε κατηγορηματικά.

Τελευταία ενημέρωση: Σάββατο, 20 Ιουνίου 2020, 13:09