Η ιστοσελίδα του «Βήματος» αφού έφερε στο φως μία «αποκάλυψη» σχετικά με το μοίρασμα της διαφημιστικής δαπάνης της ΕΥΔΑΠ, υπέπεσε σε δύο μεγάλα ατοπήματα.
Αφού πρώτα ισχυρίστηκε ότι τα εν λόγω ποσά είχαν συμφωνηθεί και δόθηκαν σε ενημερωτικά site, στη συνέχεια δεν βρήκε χώρο στον ιστότοπο του να χωρέσει η απάντηση που εξέδωσε με πρωτοσέλιδο άρθρο του το zougla.gr.
Τι και αν ο «ειδικός συνεργάτης» του Βήματος έσπευσε αργά το βράδυ της Τρίτης να αλλάξει τα στοιχεία του ρεπορτάζ του, αντιλαμβανόμενος το μέγεθος της δημοσιογραφικής παραπληροφόρησης, η γκάφα έγινε και καταγράφηκε.
Αντιλαμβανόμαστε ότι το εκδοτικό συγκρότημα έχει τις δικές του σκοτούρες με τις γάτες Ιμαλαΐων αλλά να φροντίζει, από δω και πέρα, να είναι πιο πιστό στη δημοσιογραφική δεοντολογία.
Διαβάστε επίσης:
