Πριν από τρεις ακριβώς μήνες, στις 12 Φεβρουαρίου, λίγα μόλις χιλιόμετρα από τον τόπο του μοιραίου δυστυχήματος, είχε συλληφθεί από αστυνομικούς και πάλι ο 64χρονος οδηγός που σκόρπισε το θάνατο χθες το πρωί στη Λεωφόρο Κηφισού, να οδηγεί τη νταλίκα μεθυσμένος!

Σύμφωνα με τις καταθέσεις των αστυνομικών, στις 02:45 τη νύχτα της 12ης Φεβρουαρίου, στη συμβολή της Ιεράς Οδού με τον παράδρομο της Λ. Κηφισού, σε έλεγχο της Τροχαίας, είχε βρεθεί « να οδηγεί το ίδιο όχημα υπό την επήρεια οινοπνεύματος σε ποσοστό 0,22».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ούτε το γεγονός αυτό όμως όπως ούτε και το ότι έχασε, σε τροχαία δυστυχήματα, το γιο του αλλά και τον αδελφό του δεν συνέτισαν τον 64χρονο οδηγό προκειμένου να μην πάρει το τιμόνι, έστω και για λίγα χιλιόμετρα, αφού, όπως ο ίδιος παραδέχεται είχε πει.

«Ήμουν σε φιλικό σπίτι και διασκεδάζαμε. Μου τηλεφώνησε ο δεύτερος οδηγός της νταλίκας και μου ζήτησε εκτάκτως να κάνω εγώ το δρομολόγιο. Δέχτηκα γιατί αν και είχα πιει κρασί ένιωθα καλά. Έτρεχα με 60 χλμ όμως δεν «άκουσε» το τιμόνι», υποστήριξε στους αστυνομικούς ο 64χρονος οδηγός.

Την εκδοχή της βλάβης του βαρέος οχήματος αναμένεται να επικαλεστεί και στην απολογία του, την ερχόμενη Δευτέρα, ο οδηγός της νταλίκας ο οποίος έχει ήδη ζητήσει να διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη για να διαπιστωθεί τι δεν πήγε καλά το μοιραίο πρωί της Τετάρτης.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Οι αστυνομικοί πάντως, κατά τη διάρκεια των καταθέσεων τους, τον περιγράφουν ως μεθυσμένο που μύριζε έντονα αλκοόλ.

«Βγήκε από το αυτοκίνητο και ήταν εμφανώς μεθυσμένος.» υποστηρίζει ο ένας αστυνομικός ενώ άλλος συνάδελφός του αναφέρει: «Ο οδηγός ήταν προφανώς σε κατάσταση μέθης αφού απέπνεε έντονη οσμή οινοπνεύματος. Είχε μάτια ερυθρά, λαθερά, είχε ομιλία συγκεχυμένη και ασταθές βάδισμα….»

Στην κατάθεσή του ακόμη ένας αστυνομικός υποστηρίζει ότι κατά τον έλεγχο του οχήματος διαπιστώθηκε ότι το όχημα «στερείται άδειας κυκλοφορίας, κρατικών πινακίδων, ασφαλιστηρίου, δελτίου ΚΤΕΟ, βεβαίωσης καλής λειτουργίας ταχογράφου καθώς και του απαιτούμενου τσιπ». Επίσης, ο αστυνομικός επισημαίνει ότι «ο φερόμενος αριθμός πλαισίου του οχήματος είναι ακαταχώρητος στην τερματική της υπηρεσίας μου και δεν προκύπτουν τίτλοι ιδιοκτησίας του όπως επίσης και το νόμιμο της εισαγωγής του στη χώρα….»

Σύμφωνα με πληροφορίες, οι πινακίδες που έφερε η νταλίκα αντιστοιχούν σε άλλο που έχει διαφορετικό αριθμό πλαισίου. Επιπλέον, υπογραμμίζεται στη δικογραφία πως «κατά τον έλεγχο των ταχογράφων διαπιστώθηκε ότι οι οδηγοί το οδηγούσαν πάρα πολλές ώρες χωρίς τα προβλεπόμενα διαλείμματα».

Ένας από τους αυτόπτες μάρτυρες καταθέτει στην αστυνομία ότι ο κατηγορούμενος οδηγός καθυστέρησε να κατέβει από το όχημα του. «Μου έκανε εντύπωση πως όταν κατέβηκε δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους τραυματίες», αναφέρει χαρακτηριστικά.

Τα τραγικά δευτερόλεπτα της ξέφρενης πορείας της νταλίκας καταγράφονται στην κατάθεση ενός δεύτερου αυτόπτη μάρτυρα που είδε το όχημα εκτός ελέγχου παρασύρει τα πάντα στο πέρασμά του. «Βλέπω στο ρεύμα προς Λαμία μια νταλίκα να ανεβαίνει την κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού, να καταστρέφει τις μπάρες, να εισέρχεται κάθετα στο αντίθετο ρεύμα …Συγκρούστηκε με δύο αυτοκίνητα και τα εξέτρεψε και τα δυο , το ένα προς τις δεξιές μπάρες του ρεύματος προς Πειραιά και το άλλο το ανέβασε στην κεντρική νησίδα της Λ. Κηφισού….Σταματήσαμε και πήγαμε προς το μέρος των οχημάτων. Ο οδηγός της νταλίκας έδειχνε σα χαμένος.» υπογραμμίζει.

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης