Περίφραξη απέκτησε η παραλία, στο σημείο που οι γραμμές του τρένου στην Χαλκίδα περνούν «ξυστά» από την θάλασσα. Η εικόνα που παρουσιάζει η ακτή, σύμφωνα πάντα με τους κατοίκους, είναι αποκαρδιωτική. Μέσα στην θάλασσα και πάνω στην παραλία βρίσκονται πεταμένα εδώ και μήνες τα μηχανήματα που αντικατέστησε η ΕΡΓΟΣΕ, για την κατασκευή του έργου του προαστιακού. Οι φωτογραφίες αποδεικνύουν το μέγεθος της ανευθυνότητας εκείνων που ασχολήθηκαν με το έργο.

Προ-αστεια-κό χαρακτηρίζουν πολλοί το έργο που ολοκληρώθηκε (τρόπος του λέγειν!), με σκοπό να βελτιώσει τις μετακινήσεις των πολιτών, σε χρόνο και χρήμα, προς και από Αθήνα. Το φωτογραφικό υλικό δείχνει και την αδιαφορία τοπικών φορέων που έχουν την αρμοδιότητα (θεωρητικά τουλάχιστον) της διαχείρισης της πόλης και της προστασίας του περιβάλλοντος της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Από την μια εγκαταλείπεται ένα υπέροχο και με ιστορική αξία κτίριο, το οποίο στέγαζε τον σταθμό των τρένων, και από την άλλη περιφράττουν την θάλασσα για λόγους ασφάλειας. Η πρόσβαση στην ακτή πλέον δεν είναι δυνατή.

Ο νότιος λιμένας του Ευβοϊκού είναι μια θαλάσσια περιοχή με έντονη δραστηριότητα. Ψαράδες εργάζονται, και αθλητές του κανόε – καγιάκ, του θαλάσσιου σκι, αθλούνται σε αυτά τα νερά. Οι κάτοικοι της περιοχής τα καλοκαίρια κάνουν τα μπάνια τους στο συγκεκριμένο μέρος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Αν υπάρξει ανάγκη ή ατύχημα δεν θα μπορέσει να δοθεί βοήθεια από την στεριά, αφού δεν υπάρχει δίοδος προς την θάλασσα εξαιτίας της περίφραξης.

Μια επίσκεψη στο χώρο των γραμμών των τρένων, θα σας πείσει για την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί. Σκουπίδια κάθε λογής, παλιοσίδερα, μηχανήματα και εξαρτήματα, που αντικαταστάθηκαν κατά τις εργασίες στις γραμμές, βρίσκονται πεταμένα εκεί.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Κάποια αντικείμενα από αυτά που πετάχτηκαν θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν σε εκθεσιακό χώρο, αφού αποτελούν κομμάτι της ιστορίας του τρένου και δεν είναι σκουπίδια. Τα υπόλοιπα θα έπρεπε να καταλήξουν σε διαλυτήρια και όχι μέσα στην θάλασσα.

Οι κάτοικοι εξηγούν ότι αφού η περίφραξη κρίθηκε απαραίτητη για λόγους ασφάλειας θα έπρεπε τότε να έχουν μεριμνήσει όσοι σχεδίασαν το έργο να κατασκευάσουν πεζογέφυρες!

Πηγή: eviaportal.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης