Λύση στην «ακτοπλοϊκή απομόνωση» της Θεσσαλονίκης ζητεί το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο της πόλης.

Σε σημερινή ανακοίνωσή του, το ΒΕΘ κάνει λόγο για «πρωτοφανή ακτοπλοϊκή απομόνωση» της δεύτερης μεγαλύτερης πόλης της Ελλάδας, επισημαίνοντας ότι «δεν θα διαθέτει φέτος κανένα δρομολόγιο προς δημοφιλείς προορισμούς, καθώς το υπουργείο Οικονομικών, όπως αναφέρουν δημοσιεύματα, αποφάσισε να μην επιδοτήσει την άγονη γραμμή της Θεσσαλονίκης και να μετακινήσει την αφετηρία των επιβατικών πλοίων στο λιμάνι της… Καβάλας».

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

«Η απομόνωση του δεύτερου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας ξεκίνησε σταδιακά» σημειώνει ο πρόεδρος του ΒΕΘ Παναγιώτης Παπαδόπουλος, προσθέτοντας ότι «οι όποιες προσπάθειες για αποκατάσταση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Θεσσαλονίκης εδώ και μία δεκαετία έπεσαν στο κενό» και «αντί οι ιθύνοντες να αναζητούν τρόπους αύξησης της τουριστικής κίνησης και τόνωσης της οικονομίας της περιοχής, κάνουν ακριβώς το αντίθετο», οδηγώντας το λιμάνι της πόλης «σε μαρασμό».

«Είναι τραγικό να μην αντιλαμβάνεται η πολιτεία ότι η διακοπή της σύνδεσης και η απομόνωση των νησιών του Βορειοανατολικού Αιγαίου από το κύριο αστικό κέντρο της Βόρειας Ελλάδας, τη Θεσσαλονίκη, δημιουργεί τεράστια προβλήματα στη διακίνηση εμπορευμάτων και στη μετακίνηση πολιτών, επιχειρηματιών από και προς τη Θεσσαλονίκη» τονίζει ο πρόεδρος του ΒΕΘ, συμπληρώνοντας ότι την ίδια ώρα δεν γίνεται η παραμικρή ενέργεια για την ευρύτερη αξιοποίηση του λιμανιού.

«Τα όποια σχέδια μένουν στα συρτάρια και το ενδιαφέρον για παραχώρηση του λιμανιού εξαντλείται σε συζητήσεις επί συζητήσεων και σε διαγωνισμούς που δεν τελεσφορούν» αναφέρει χαρακτηριστικά ο κ. Παπαδόπουλος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ
σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης