Διατροφικές συμβουλές για να μην ξεφύγετε στο πασχαλινό τραπέζι

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 19 Απριλίου 2020, 04:17
Διατροφικές συμβουλές για να μην ξεφύγετε στο πασχαλινό τραπέζι

Κάθε φορά, στο μεγάλο πασχαλινό τραπέζι, το παρακάνουμε, τρώμε περισσότερο απ’ ό,τι χρειάζεται, και μετά βλέπουμε τα κιλά των διακοπών να συσσωρεύονται. Κι επειδή θέλουμε να τα αποφεύγουμε αυτά, οι παρακάτω συμβουλές θα μας βοηθήσουν να μην πάρουμε γραμμάριο αυτές τις γιορτές, χωρίς να χάσουμε απόλαυση.

Προτιμήστε μια λεπτή φέτα τσουρέκι, αντί για πασχαλινά κουλουράκια, στο πρωινό της Λαμπρής για να συνοδέψετε τον καφέ σας ή το γάλα σας.

Συνοδέψτε με άφθονη σαλάτα το ψητό κρέας σας κατά τη διάρκεια του γεύματος, ώστε να αυξήσετε την ικανότητα πρόκλησης κορεσμού και να γλιτώσετε από μια πιθανή υπερκατανάλωση φαγητού συνολικά μέσα στην ημέρα.

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 19 Απριλίου 2020, 04:17