Πόσες προπονήσεις χρειάζεται να κάνεις για να χάσεις κιλά;

Πόσες προπονήσεις χρειάζεται να κάνεις για να χάσεις κιλά;

Στόχος σου είναι να γυμνάζεσαι τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα με δύο προπονήσεις full body και μία ημέρα cardio. Παρόλο που ίσως να μη φτάσεις σε πολύ υψηλό επίπεδο γυμναστικής, είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος για να αδυνατίσεις. Στο γυμναστήριο ακολούθησε αυτές τις συμβουλές για να αξιοποιήσεις στο έπακρο την προπόνησή σου.

1. Ξεκίνα νωρίς

Όταν πρόκειται για προπόνηση, το… ξύπνιο πουλί καίει περισσότερες θερμίδες. Τι εννοούμε με αυτό; Τις περισσότερες φορές ο ελάχιστος χρόνος που διαθέτεις για γυμναστήριο δεν ταιριάζει με τις ώρες προπόνησης. Γι' αυτό ξεκίνα το πρωί, πριν πας στη δουλειά. Προσπάθησε να προγραμματίσεις τουλάχιστον τρεις πρωινές προπονήσεις την εβδομάδα.

Περισσότερα στο govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Τρίτη, 12 Φεβρουαρίου 2019, 10:38