Τα ροφήματα που μπορείτε να πίνετε τις ώρες που δεν τρώτε στη διαλειμματική νηστεία

Πρώτη καταχώρηση: Κυριακή, 21 Ιουνίου 2020, 11:34
Τα ροφήματα που μπορείτε να πίνετε τις ώρες που δεν τρώτε στη διαλειμματική νηστεία

Η διαλειμματική νηστεία (IF-Intermittent fasting) είναι μία από τις πιο δημοφιλείς τάσεις παγκοσμίως. Με τον όρο διαλειμματική νηστεία ονομάζουμε την αποχή ή περιορισμένη κατανάλωση τροφής και ποτών για ορισμένες ώρες έως και ημέρες.

Αποτελεί ουσιαστικά ένα διατροφικό μοτίβο το οποίο εναλλάσσει περιόδους σίτισης, χωρίς κάποιο θερμιδικό περιορισμό, με περιόδους νηστείας όπου, είτε δεν καταναλώνεται τίποτα ή καταναλώνονται πολύ λίγες θερμίδες μέσα στην ημέρα. Χρησιμοποιείται για την απώλεια βάρους και την αλλαγή της σύνθεσης του σώματος, καθώς και για την ευρύτερη βελτίωση της υγείας μέσω ορισμένων δεικτών και βιοχημικών παραμέτρων....

Περισσότερα στο govastileto.gr

 

Τελευταία ενημέρωση: Κυριακή, 21 Ιουνίου 2020, 11:34