H σχετική έρευνα, τα αποτελέσματα της οποίας δημοσιεύτηκαν στο επιστημονικό περιοδικό «Australasian Marketing Journal», εξέτασε διαφημίσεις στις οποίες εμπεριέχονται λέξεις με σεξουαλική χροιά και διερεύνησε το πώς αντιδρούν τα δύο φύλα απέναντί τους, ιδιαίτερα όταν βρίσκονται σε φάση… ζευγαρώματος (δηλαδή, σε αναζήτηση συντρόφου).

Η ερευνητική ομάδα, με επικεφαλής τον Δρ Jungkeun Kim του Τμήματος Μάρκετινγκ του Τεχνολογικού Πανεπιστημίου του Ώκλαντ στη Νέα Ζηλανδία, υπέθεσε ότι οι διαφορές των φύλων -οι οποίες βασίζονται στην εξέλιξη και την κοινωνικοποίησή τους- θα είχαν ως αποτέλεσμα οι άνδρες και οι γυναίκες σε φάση… ζευγαρώματος να αξιολογούν διαφορετικά τέτοιου είδους καμπάνιες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Διαβάστε τη συνέχεια στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης