Τα ρούχα πάντα λέγανε μια ιστορία για αυτόν που τα φοράει.

Τώρα, μπορούν να πουν μια ακόμα καλύτερη ιστορία.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Στις 24 Απριλίου του 2013, 1133 άνθρωποι σκοτώθηκαν όταν το εργοστάσιο του συγκροτήματος Rana Plaza κατέρρευσε στην Ντάκα του Μπαγκλαντές. Περισσότεροι τραυματίστηκαν. Αυτό το τραγικό ατύχημα θύμισε στον κόσμο ότι άνθρωποι σε άλλα σημεία του κόσμου καθημερινά υποφέρουν ως αποτέλεσμα της εφοδιαστικής μας αλυσίδας στην μόδα. Έτσι, τρεις μήνες αργότερα, ξεκίνησε το κίνημα του Fashion Revolution Day, με την συμμετοχή σχεδιαστών, brands, ακαδημαϊκών, συγγραφέων, επιχειρηματιών και κυβερνητικών από όλο τον κόσμο, με σκοπό την μεταρρύθμιση της αλυσίδας παραγωγής της μόδας.

Πέρυσι, στις 24 Απριλίου, στην πρώτη επέτειο της καταστροφής στο Rana Plaza, ξεκίνησε η επανάσταση μας παγκοσμίως με ένα κύριο event με στόχο την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση όσου περισσότερου κόσμου ήταν δυνατό.

Θέσαμε μια απλή ερώτηση: Ποιος φτιάχνει τα ρούχα σου;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΙΚΟΣ ΧΩΡΟΣ

Ζητήθηκε από κάθε άτομο που συμμετείχε στην Fashion Revolution Day να συνεισφέρει, φορώντας ένα ρούχο από μέσα προς τα έξω, και μετά να το φωτογραφίσει και να το μοιραστεί στα social media με hashtag #insideout .

Το αντίκτυπο της περσινής αυτής εκστρατείας ήταν συντριπτικό, με συμμετοχή 62 χωρών, προσέγγιση ανθρώπων μέσω PR που ο αριθμός τους ξεπέρασε τα 80 εκατομμύρια, 6.6 εκατομμύρια χτυπήματα στο google και το #insideout να γίνεται #1 trending topic παγκοσμίως στο twitter.

Η πρωτοπόρος του Upcyling, Orsola de Castro δηλώνει:

«Με μια απλή χειρονομία #insideout θέλουμε να ρωτήσετε…

Διαβάστε περισσότερα στο govastileto.gr

σχόλια αναγνωστών
oδηγός χρήσης