Ασκήσεις «ηρεμίας»

Πρώτη καταχώρηση: Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011, 10:17
Ασκήσεις «ηρεμίας»
Η ένταση και το στρες σε έχουν καταβάλει; Ακολούθησε τα παρακάτω βήματα και νιώσε πιο χαλαρή και ήρεμη στη στιγμή.

Ετοιμάσου

Φόρεσε άνετα ρούχα, πάρε μαζί ένα στρώμα yoga για να καθίσεις και πήγαινε στo πάρκο της γειτονιά σου. Αν πας νωρίς το πρωί, δε θα νιώθεις αμήχανα, καθώς δε θα υπάρχουν άλλοι που θα σε κοιτούν περίεργα όσο έχεις τα μάτια σου κλειστά.

Πάρε Θέση

Η πιο άνετη στάση είναι οκλαδόν με την πλάτη ίσια και τα γόνατα σταυρωμένα, γι’ αυτό ίσως είναι καλύτερα, αν μπορείς, να καθίσεις σε μέρος με κλίση. Εναλλακτικά, δίπλωσε το στρώμα και βάλτο κάτω από τους γλουτούς για να ανασηκωθούν.

«Ωμ»


Νιώσε τον αέρα στο πρόσωπό σου, αφουγκράσου τα πουλιά που κελαηδούν, μύρισε το γρασίδι. Έπειτα, προσπάθησε να παίρνεις χαλαρές και ελεγχόμενες αναπνοές από τη μύτη: γέμισε τους πνεύμονές σου με αέρα και έκπνευσε αργά. Επανάλαβε 20 φορές και στη συνέχεια προσπάθησε να μείνεις ακίνητη για ακόμα 5 έως 20 λεπτά.

Πηγή: Shape

Τελευταία ενημέρωση: Τετάρτη, 12 Οκτωβρίου 2011, 10:17