Η Ελένη Πετρουλάκη σας δίνει τη «μαγική» της δίαιτα

Πρώτη καταχώρηση: Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015, 01:48
Η Ελένη Πετρουλάκη σας δίνει τη «μαγική» της δίαιτα
Η Ελένη Πετρουλάκη, που αδιαμφισβήτητα έχει ένα από το fit κορμιά, έχει τον τρόπο για να σας δείξει το πώς να χάσετε υγιεινά τα περιττά κιλά και να αποκτήσετε ένα καλογυμνασμένο σώμα. Η γνωστή γυμνάστρια, αποκαλύπτει μέσω του «You», τη δίαιτα που σε χρόνο dt, μόλις δύο μέρες, θα σας βοηθήσει να χάσετε δύο κιλά, χωρίς πείνα.

1η μέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά με 1/2 φλιτζ. τσαγ. μούσλι
Δεκατιανό: 1 μπανάνα
Μεσημεριανό: 120 γρ. ψάρι ψητό ή βραστό, 1 μικρή πατάτα ψητή, 1 σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 1 φρούτο ή 3 αποξηραμένα δαμάσκηνα
Βραδινό: 1 σάντουιτς με 30 γρ. τυρί άπαχο και ντομάτα, 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

2η ημέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά, 1 μικρή φέτα ψωμί με 1 κ.σ. μέλι
Δεκατιανό: 1 φρούτο
Μεσημεριανό: 1,5 φλιτζ. τσαγ. σπανακόρυζο ή ριζότο με μανιτάρια και λαχανικά, 1 φέτα ψωμί, 30 γρ. τυρί φέτα ή 60 γρ. άπαχο τυρί
Απογευματινό: 1 γιαούρτι 2% λιπαρά με 2 κ.σ. ξηρούς καρπούς
Βραδινό: 120 γρ. ψητό ψαρονέφρι, 1 πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

3η ημέρα
Πρωινό: 1 ποτήρι φρέσκος χυμός πορτοκάλι, 1 φέτα ψωμί σίκαλης, 30 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά
Δεκατιανό: 1 ποτήρι φρέσκος χυμός
Μεσημεριανό: 120 γρ. ψητό φιλέτο κοτόπουλο ή γαλοπούλας, 1 μερίδα σαλάτα με 2 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 μικρή πατάτα βραστή ή ψητή ή 1/2 φλιτζάνι τσαγ. ρύζι, 1 φέτα ψωμί (30 γρ.)
Απογευματινό: 1 φρούτο ή 1 ποτήρι γάλα 1,5% λιπαρά
Βραδινό: 1 τοστ με λευκό ή μαύρο ψωμί, χωρίς βούτυρο με 1 φέτα τυρί άπαχο και 1 φέτα γαλοπούλα βραστή, 1 μικρή πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο.

Πηγή:govastileto.gr

Τελευταία ενημέρωση: Παρασκευή, 11 Σεπτεμβρίου 2015, 01:49